maandag 12 april 2010

Create4fun Challenge



Goedemorgen iedereen.
Op deze zeer zonnige dag, het is nog wat fris hier op het eiland maar de zon is er in ieder geval. Ik heb me gisteren weer even uitgesloofd zoals jullie kunnen zien.
Deze kaart gemaakt voor de Challenge van Create4fun. Met de aangegeven sketch en in de kleuren roze. Vond het wel lekker lente achtig. Het plaatje heb ik met pastelkrijtjes een beetje roze gemaakt anders was het zo wit, en de bloemetjes zelf gemaakt en met stickles bewerkt.
Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

  1. Leuk fris kaartje geworden hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk vrolijk kaartje is het geworden. super,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee zus lieffie weer je nieuwe kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Astrid wat een leuke vrolijke blog , dus heb ik mij maar even aangemeld als volger. Als je op mijn blog kijkt kan je een scorpal winnen, kijk voor de spelregels op scrapfanaat.blogspot.com

    Groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een leuk vrolijk kaartje!!

    ik meld me meteen aan als volger want je maakt leuke dingen!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart Astrid, heel mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Astrid!
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje Astrid

    Leuk dat je meedoet met de Create4fun Challenge

    BeantwoordenVerwijderen