donderdag 27 mei 2010

Opkikkerkaart


Hallo allemaal
Deze kaart gemaakt voor een Pergamano vriendin die het nu niet zo lekker heeft qua ziekte. Ik heb hem een beetje afgekeken van Marley, bedankt daarvoor Marley. Ik hoop dat ze zich hierdoor iets beter voelt. De kikker is een freebie en het papier heb ik gebruikt van scrapboekjes van de A. Het bloemetje gemaakt van een Nestabilitie. Verder wat Stickles en het plaatje is ingekleurd met Derwent potloden. Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Groetjes Astrid

12 opmerkingen:

  1. ohhh ja ,wat een leuke ,je vertelde het al, nu zie ik haar in het eggie, lief hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi gelukt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mijn kaartje als inspiratie hebt gezien! Hij is mooi gelukt hoor xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt opkikkerkaartje, dat kan een mens soms eens nodig hebben.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig zeg! een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what a fun card, the colouring is beautiful, I cant work with pencils it always looks as if a child has done it so well done you love Dorothy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fun and pretty card Astrid!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Astrid, This card is so cute!! It made me smile!! LOL.... okay i may have even chuckled.. tee hee hee....
    I love frogs!!
    hugs sweetie, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. you used this stamp beautifully Astrid, your colouring is stunning and I love the mix of colours and papers...Lisa's sister will love it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, ik had hem bij Marley ook al gezien en vond hem daar ook al helmaal te wouw!
    Je vriendin zal zich vast wat beter voelen als ze deze kaart krijgt.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow... wat een lief kaartje en wat een gave freebie zeg!

    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen