donderdag 22 juli 2010

De kerstkaart


Hallo iedereen,
Hier dan eindelijk de kerstkaart, nou ja echt kerst is het nog niet geloof ik, met het paars allemaal.
Het papier weer van de Act. en het geponste is 1 klein ponsje waar ik steeds in het volgende gaatje het gedaan, en zo een randje gemaakt. De bloemen zijn natuurlijk weer zelf gemaakt en de achtergrond van Tilda uitgesneden met mijn nieuwe Labels Five van Spellbinders.
Tilda is met Derwent potloden gekleurd. De volgende wordt geen kerstkaart maar ik moet er echt over na gaan denken over een echte kerstkaart. Want de tijd gaat dringen, het is wel eind juli maar ook zo weer december.
Fijne dag nog iedereen, hier is het wat bewolkt en veel minder warm, gelukkig maar.
Groetjes Astrid

10 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid!!

    Wat een prachtige kaart zeg, echt een schatje!
    En je bloemen zijn weer super!

    Het is hier ook wat koeler gelukkig en het blijft ook even zo hoorde ik.

    Fijne dag verder!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kerstkaartje, ik ben ook blij
    dat het nu wat koeler is

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele lieve kerstkaart, ik vind dat een kerstkaart in alle kleuren kan.
    Ja, je bloemetjes zijn mooi.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,

    Wat is hij leuk!! Heerlijk, hoor,paars met kerst! Dat zal er lekker uitspringen, toch?! Ik maak zelf niet alle kaarten voor kerst zelf, dat red ik nooit... Alleen een paar mensen voor wie ik dat wel leuk vind om te doen en van wie ik weet dat ze het waarderen, dus ik heb nog wel tijd! Hoeveel kaarten wil jij af hebben voor kerst? Lastig, hoor, om daar in juli mee bezig te zijn... Hoewel het LOTV blog wel ontzettend veel super inspiratie biedt!! Ik vind deze in elk geval ook erg mooi geworden!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello Astrid wow this card is so pretty I love those punched borders and your colours are lovely Dorothy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt,veel leuke details.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind dat wel een originele kleur voor een kerstkaart, leuk juist! En ga nou niet zeggen dat de tijd begint te dringen he!! Kerst is nog heel ver weg, we hebben nog zeeën van tijd (niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha,ja je kan niet vroeg genoeg beginnen met je kerstkaarten.Bij jou is het begin er.
    Leuk kaartje geworden hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou al aan de kerstkaart zus hihih, pmooi hoor apart die paarse kleur weer eens wat anders dan de geijkte kerst kleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is toch ook een echte kerstkaart, vind het wel leuk in een andere kleur dan de traditionele kleuren, ik vind het in ieder geval een mooie kerstkaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen