vrijdag 2 juli 2010

Paarse Tilda


Hallo allemaal,
Wat is het warm zeg, zelf hier op Texel, het waait wel erg hier, maar de wind is super warm.
Vandaag een Paarse Tilda gemaakt voor een jarige die in huis de kleuren paars, zwart en grijs heeft. Nou wel gelukt dacht ik. Het papier is natuurlijk weer van de Act. Wat een leuk papier hebben ze daar toch, voor weinig. Ik heb net allemaal mooi papier gekregen van oa Basis Grey maar daar moet ik nog wat mee doen. Het bloemetje weer met de Spellbinder. Tilda ingekleurd met Derwent zoals gewoonlijk.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Astrid

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje weer, het zou mij ietsje te donker zijn, maar ik weet zker dat de ontvangster er erg blij mee is xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje is heel mooi geworden en die kleuren vind ik heel mooi
    groetjes sandra

    p.s is mijn mailtje goed aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje astrid enne hier in den helder is het net zo warm maar gelukkig wel met een klein briesje!
    groetjes tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super hoor je kaartje,ik ben gek op paars.

    x esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, de kleurencombi vind ik fantastisch.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow this is utterly gorgeous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Astrid.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow stunning card Astrid...I love the deep rich colours...fabulous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje Astrid, ik vind de kleuren prachtig bij elkaar!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, how gorgeous, Astrid! Love your card, the black and purple colours are fantastic.
    Absolutely adorable!!! STUNNING card! WOW!

    Have a nice week! :o)
    hugs & love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid,

    Wat leuk dat je mee doet met mijn candy! Veel succes daar bij! Deze kaart vind ik super, erg mooie kleuren! Ook al is het toch een 'cute' card, zo wordt hij toch een beetje stoer! Erg leuk!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig en stjlvol kaartje Astrid! Heel mooi ook zo met dat paars.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen