donderdag 19 augustus 2010

Foto studio gekocht, en wat vertellen

Hallo Allemaal

Vandaag een  leuk fotostudiootje gekocht, harstikke leuk om je kaarten te fotograferen, Alles zoals het hier staat wordt erbij geleverd. Het tentje is een tas die je openvouwt en voorop de tas zitten vakjes, waar dan de lichten in kunnen en de standaard voor je fototoestel. Zoals jullie nu zien is het doek wat erin zit blauw maar je hebt verschillende kleuren erbij, rood, zwart, wit en natuurlijk blauw.
Erg handig vind ik zelf.
En helemaal niet duur.
Verder wil ik jullie even vertellen dat ik de eerste 14 dagen geen kaarten maak en niets zal plaatsen omdat ik een grote opdracht heb gekregen van Pergamano die binnen 14 dagen klaar moet.
Ik kan jullie er nog niets van vertellen omdat het pas op 4 september onthult mag worden.
Maar zodra het mag zal ik alles laten zien, het heeft in ieder geval iets te maken met Kerst. Natuurlijk want de nieuwe hobbyspullen komen her en der uit. Ook bij Pergamano.
Ik volg jullie wel dat zeker want dat wil ik niet missen en moet ik mezelf kunnen veroorloven vind ik zelf.
Groetjes iedereen en tot over 14 dagen
Astrid

12 opmerkingen:

  1. handig zo'n fotostudio en succes met je opdracht, ik ben nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hartstikke mooi zo studio voor je foto.Succes met je opdracht van Pergomano.
    Ik vind het heel intressant wat er gaat komen.
    Groet, marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er professioneel uit zeg! succes met je opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat ziet er wel heel handig uit veel succes ermee en ik ben wel heel erg nieuwsgierig
    geworden maar we zullen even geduld moeten
    hebben

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie studio,en we zijn erg nieuwsgierig:)

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi zus, en wooww ben heel benieuwd naar je nieuwe opdrachten voor pergamano xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou meid succes met je opdracht.(ben benieuwd haha)
    En veel plezier met je fotostudio.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow this is very posh!
    Good luck with your assignment!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaai Astrid, je eigen fotostudio prachtig hoor. Ik wens je veel succes met je opdracht van pergamano.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi astrid
    super bedankt voor je kaart die je hebt gestuurd voor mijn candy...
    hij is mooi...
    wat een werk zeg.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wuw wat gaaf die studio zeg! Kan me voorstellen dat het heel handig is.
    Veel succes met je opdracht voor Pergamano!!
    Ben benieuwd naar je creaties...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen