vrijdag 27 augustus 2010

Wat tijd over



Hallo allemaal,

Ik had een beetje tijd over tussen alle Pergamano perikelen door en heb deze kaart gemaakt voor onze zoon en zijn vriendin. Volgende week gaan ze weer hard met school en werk aan de gang na een vakantie en lekker winkelen in Milaan.
Aangezien ik vond dat het nieuwe Tildaatje erg veel op mijn schoondochter lijkt kon het niet uitblijven natuurlijk deze kaart.
Het papier is van Magnolia en van de Action. Alles gekleurd met Derwent potloden, zoals jullie misschien zien is het kettingkje van Tilda met kraaltjes gedaan en Tilda zelf is in 3D opgeplakt. Het tekststempeltje is ook van de Action. En de bloem, nou die had ik nog.
Als de post is geweest kan ik nog verder met de Pergamano opdracht. Ik heb nog een week, nou dat lukt makkelijk, het gaat perfect.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik ga hem ff naar de post brengen.

Groetjes Astrid

14 opmerkingen:

  1. Een heel fijn kaartje voor je zoon en zijn vriendin, Astrid. Het kraaltje is echt een leuk detail.
    Succes nog met je pergamano.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Astrid!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hardstikke leuk zus deze kaart xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een hele leuke en mooie kaart geworden Astrid!! En mooi ingekleurd.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Astrid!

    Wat een geweldige kaart zeg! De afdrukjes zijn inderdaad super leuk!

    Grotje,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart, sjiek hoor de ketting van Tilda.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. En ik ben reuze benieuwd naar je pergamano.
    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Astrid,

    Wat een ontzettend leuke kaart! Super, met die Boutique achtergrond en dan dit leuke dametje met haar volle tassen! Erg leuk! Wat een leuk accent dat je haar ketting met kraaltjes hebt gedaan. Mooi geworden!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely card!! I love the 3D effect on Tilda =)

    Hugs
    Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my Astrid what a beautiful card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor je tussendoortje is erg leuk geworden.
    Succes met je opdracht verder.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk om even tijd over te hebben om zo een mooi kaartje te maken! weet zeker dat hij in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje schattig tildaatje met tassen vol heel toepasselijk voor je schoondochter. prachtig ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen