maandag 16 augustus 2010

Zomerse Scrapkaart en voor de challenge Alles met en over kleuren met Derwents




Hallo Allemaal
Vandaag weer een zomers kaartje, een Easelkaart,  gemaakt van perkamentpapier met de nieuwe zomerstempels van Pergamano. Rand van de multigrid nr 12 gebruikt ingekleurd met Derwent potloden, en de tag en het bloemetje zijn van de Act. Verder nog wat bloemen brads gebruikt, het papier is van DCWV Blossoms en butterflies. Ik vind het wel lekker zomers zo. Het is toch nog mooi weer hier. En hij doet gelijk mee met de challenge van Alles met en over kleuren met Derwents.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooie kaart, heerlijk fris. Ik dacht dat je pergomano papier altijd met pergocolors moest inkleuren. Zo leer ik nog eens van je bedankt (soms maak ik ook wat pergomano papier, zou het leuk vinden als je eens bij mij komt kijken. Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijkert,lieve image mooi ingekleurd.

    Grtjs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lievertje heb je gemaakt echt schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En wat een schattig stempeltje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a gorgeous card so beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk, kleurig kaartje, het patroon van het papier doet me denken aan een patroon van een jurkje wat ik heeeeel lang geleden had.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi!! lekker zomers en vrolijk! Kunnen we wel gebruiken met dat herfstweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EEn prachtige kaart heb je gemaakt Astrid!
    Bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je kaartje heel mooi geworden en het is zo leuk dat je scrappen en pergomano combineert echt super van je
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt astrid
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig zomerkaartje, bedankt voor het meedoen bij Derwenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie kaart Astrid !!! Hele mooie en frisse kleurtjes.
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hele vrolijke easelkaart, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten maak je Astrid !
    Ik zie nu ook dat je op Texel woont. Wat leuk, daar ben ik een paar weken terug geweest voor de vakantie. We verheugen ons al op volgend jaar :)).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen