maandag 27 september 2010

Terug van Mechelen

We zijn terug van een heerlijk weekend Mechelen, dit hebben we gecombineerd met de Pergamana World Event en hobbybeurs en lekker met zijn tweetjes een lekker weekendje.
Ik heb zaterdag de hele dag gestaan met ongeveer 100 docenten op de PWE, was heel gezellig en lekker druk.
Nieuwe hobbyspullen gekocht dus ik kan weer vooruit.
Eerst maar eens bijkomen en dan mijn nieuwe spullen uitproberen, dus even geduld voor een nieuwe kaart.
Ik doe mijn best.
Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Nou we wachten geduldig af naar al je nieuwe
    spulletjes en cfreaties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk meid, een lekker druk, maar gezellig weekend he xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sounds like you had a wonderful time!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel leuk! Ben benieuwd naar je nieuwe creaties!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat het zo'n lekker weekend was, succes met de roosjes maken, is niet moeilijk hoor, even gepriegel, maar zo leuk om te doen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Astrid wat leuk dat je mijn volger bent geworden, ik volg jou nu ook, je maak prachtige kaarten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen