maandag 11 oktober 2010

Challenge kaart voor Just Magnolia

Hallo allemaal
Ik heb deze keer een herfstachtig kaartje gemaakt. En hij is voor de challenge Just Magnolia, daar moest je van alles twee doen. Dus twee papiertjes, twee cirkels, twee bloemen, twee blaadjes, twee linten en twee plaksteentjes.
Ik heb de randen gedistresst en met distress ink bewerkt, de cirkels zijn van een ornament, geembost in de cuttlebug en ook bewerkt met distress ink.  De blaadjes ook en het tekststempel ook. Het lint is iets wat lichtbruin, maar dat komt een beetje anders over op de foto. Tilda gekleurd natuurlijk met Derwent potloden.
De bloemen zijn zelfgemaakt met een retropons en bewerkt met glimmermist en ook dat is niet zo goed te zien op de foto.
Ik vond het wel wat, en jullie????
Groetjes Astrid

19 opmerkingen:

  1. wat een super lief kaartje, mooi gemaakt!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hij is weer leuk geworden hoor.
    Erg leuk gedaan zo.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wooh super astrid!!!!
    groetjes bea,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart en de cirkel, wauw wat mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat het een vrolijk kaartje is geworden.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en een hele mooie cirkel.
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker wat geworden hoor Astrid!
    Hardstikke mooi.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een bjoettieeee!!!! Echt heel mooi en wat een schattige tilda! De kleuren combi vind ik ook errug mooiiiii!!
    Kortom een TOP kaartje!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben er helemaal stil van !!! Wat een ontzettende mooi kaart Astrid. Alles is even mooi vooral de cirkel met de embossing.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een schitterend kaartje! De bloemen zijn prachtig.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt, heel mooi ingekleurd
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owww, wat een schitterende kaart weer meis, heerlijke kleurtjes !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Astrid,

    Wat een mooie rand heb je gemaakt voor deze kaart, heel bijzonder, mooie kleuren! Helemaal super!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje erg mooi van kleur super geheel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow Astrid what a stunning card, such beautiful rich colours for your perfectly coloured Tilda...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooie kaart Astrid!! Hele mooie kleurencombinatie en je hebt Tilda zo mooi ingekleurd!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Astrid, jou kaartje is ook zeker prachtig en je moet zeker een keertje meedoen aan de challenge...
    Met mijn ogen gaat het redelijk, je hebt goede en slechte dagen. Gister voor het eerst weer gewerkt bij mijn baas(dit doe ik maar 1 dag)viel niet mee en ben eerder naar huis gegaan.
    Kleine stapjes en we komen er wel...

    Groetjes Thea

    Trouwens jammer dat ik niet weet wie je was op de beurs in Belgie, ik ben ook nog even bij jullie wezen kijken(pergamano) volgende keer moet je maar gewoon zeggen dat je astrid bent van de blog dit zou ik erg leuk vinden...

    BeantwoordenVerwijderen