maandag 4 oktober 2010

Kerstkaart nr. 6


Hallo allemaal

Nou kerstkaart nr 6 is een feit, in de kleuren paars. Deze kaart lag al half klaar voordat ik naar de beurs in Mechelen ging. Dus nu een heel klein beetje gespeeld met mijn nieuwe spulletjes.
Tilda gekleurd met Derwent en uitgesneden met mijn nieuwe mallen van Nellie Snellen, gewonnen bij Jannie, het rondje daarachter is perkamentpapier bewerkt met een multigrid kerst en een achtergrond van lila perkamentpapier. Verder afgewerkt met een distresser en distress ink, de achtergrond zat al vast op de cardstock dus die kon ik niet distressen, volgende keer beter. Wat strasssteentjes en een zelfgemaakte bloem die ik nog had liggen. Op de kantjes van het jurkje en de haarband en de kaars zitten stickless maar dat zie je niet zo goed op de foto.
Ik geloof dat ie wel mooi is.
Fijne dag.
Astrid

20 opmerkingen:

  1. Hoi astrid,
    Mooi geworden hoor!!
    Alleen de kadootjes vallen uit de sok (diezit op de kop) lol hihihi
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Bea, volgens mij niet hoor, kijk nog maar eens goed.hihihi
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden, werk zelf erg met paars.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Astrid, mooi in deze kleuren.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die sok zit toch recht dacht ik hihih, heel mooie kaart, ondanks ik niet zo van paars hou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kerstkaartje en de sok zit volgens mij toch wel goed hoor. Nou toch al wel een stelletje gemaakt nr, 6 al ik heb er denk ik nu zo;n 18 klaar

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart,wat een lief afdrukje en zo mooi ingekleurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kerstkaart, de achterste cirkel is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kerstkaartje heel mooi in die kleurtjes
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig!! mooi gedaan, aparte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Denk dat ik ook iets mis over het verhaal van de sok.haha
    Maar je kaartje is leuk hoor,ook de sok.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart en mooi de pergamano rand erachter. Super
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was ik nou echt gek????
    Groetjes bea,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bea, kijk in je email.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Astrid !! Vind de kleuren erg mooi en prachtig papier. Ook de pergamanorand is súper. Kortom; een prachtig geheel.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid, stunning card! The purple is nice for a Christmas card. Very lovely background paper. Love your fabulour pergamano work. Tilda is coloured beautifully. Your flower is gorgeous.

    Hugs.
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Astrid,

    Wat een plaatje!! Leuke afbeelding zo voor kerst en mooi gemaakt weer!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Astrid,

    Wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt, en het papier is ook prachtig.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Astrid,

    Meid, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig ! Prachtige kleuren ook joh !

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen