zaterdag 27 november 2010

Candybox

Hallo allemaal
Hier dan mijn candybox uit de Magnolia Ink. Leuk om te maken en zeker niet moeilijk.
Papier is van Basic Grey Indian Summer. En de basis met creme cardstock.
De roosjes zijn weer zelfgemaakt en met Glimmermist Walnut Gold bespoten. Lint nog uit eigen collectie en de Magnolia stempel ingekleurd met Derwent en de vleugeltjes met stickles.
Denken jullie nog aan mijn Candy, nog een paar dagen en dan loopt hij af, hij staat enkele berichten verder.
Fijn weekend.
Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. superr astrid, wil deze ook nog is maken , kom er niet eens aan toe heb zoveel ideetjes hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Astrid,lief die stempel,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Grappig, ik ben er ook net mee bezig!Zag hem in de magnolia Ink en vond hem zo leuk!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! De roosjes vind ik ook schitterend!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi Astrid, ook je andere v creatie,s vind ik heel erg mooi!!!
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit leuk geworden en zo prachtig versierd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is enig!! echt leuk voor bij de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er heel mooi uit.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave box heb je weer
    gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk geworden zeker.
    Deze moet ik ook nog maken/plus de rest.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er gaaf uit hoor Astrid, die staat ook nog op mijn verlangslijstje :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen