zaterdag 20 november 2010

Kado tasjes

Hallo allemaal
Ik ben bezig voor de Kerstmarkt hier op Texel en kwam tasjes tegen bij de Action. Dus heb ik het voorkantje er voorzichtig afgehaald en mijn eigen voorkantje erop gemaakt.
Dit zijn er alvast twee, de rest zullen jullie aankomende week zien. Ook ben ik bezig met luciferdozen, ook leuk om te doen.
De stempels zijn weer gekleurd met Derwent potloden. Bij de rode zijn de roosjes zelfgemaakt en het kantje achter de stempel is ook van de Action, ze hebben ze weer, ik heb gelijk maar wat ingeslagen, voor het geld hoef je het niet te laten.
Dit zijn van die kleine werkstukjes die je zo klaar hebt.
Nummer 5 ligt nu hier voor me en dat wordt een blauwe met een sneeuwpop.
Fijn weekend allemaal.
Groetjes Astrid

23 opmerkingen:

  1. Astrid! I love your bags! These are so very cute! The doilies look adorable on there!!!!
    Have a wonderful weekend!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn prachtige kaarten Astrid!! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tasjes en bij de action kan je nog eens leuk winkelen voor weinig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke tasjes!
    groetjes en een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee Astrid en het resultaat is super!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk joh en wat slim was ik niet eens opgekomen maandag rennen naar de action haha groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi je tasjes Astrid en een fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende tasjes heb je
    ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze schattig Astrid !!!
    Heel leuk gevonden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Astrid, je tasjes zien er super uit! Altijd leuk om te maken en om kado te geven! Veel plezier met de kerstmarkt straks! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend je tasjes, heel mooi gemaakt, ik heb nog van die tasjes in het wit liggen, als ik dit zie, moet ik er toch eens wat mee gaan doen, want het ziet er prachtig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Astrid, wat heb je super leuke tasjes gemaakt joh, ik moet volgende week dus ook maar even snel naar de Action hihihi, bedankt voor je tip hoor meis !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tasjes Astrid succes met de rest.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tasjes Astrid,wat leuk om kado te geven.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello! Welcome as a follower of my blog....sooooo much fun and so nice to se your blog to! =)

    Hugs Maritha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi,
    wat zijn die onwijs leuk zeg!!! Die zijn wel héél leuk om kado te krijgen!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Astrid,

    Wat een leuke tasjes heb je gemaakt. Dus daar ga je mee op de kerstmarkt staan? Dan kunnen de mensen zo'n tasje kopen en hem dan gelijk ook nog ehelemaal vol stoppen met gekochte kaarten bij jou! ;-) Leuk gemaakt, zeg!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit vind ik altijs zulke gave kersttasjes he! super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superschitterende tasjes zeg!! Zo heerlijk voor onder de kerstboom!! Prachtig!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel voor de felicitaties op mijn gewonnen candy bij Monique ;-)
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke tasjes hoor. Altijd leuk om een kado in te doen. En helemaal leuk om te krijgen. Kijk ee keer op mijn blog. Ik heb namelijk ook versierde tasjes op mijn blog staan.

    Groetjes, Machella
    http://maclinny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen