maandag 29 november 2010

Nog een tasje en de laatste dag

Hallo allemaal
Dit is het laatste kersttasje voor de kerstmarkt, heb geen idee of het aanslaat.
Het papier is van magnolia en de stempel natuurlijk ook. Stempel is gekleurd met copic markers en met Derwent coloursoft.
De bloem was een probeersel en de blaadjes zijn van de cuttlebug mal Daisy, en het kringeltje bij het blaadje een klein stukje papier gedraaid. Verder de randjes wat bewerkt.
Denken jullie nog aan de CANDY morgen loopt hij af.
Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tasje weer nou ik hoop voor jou
    dat er veel verkocht wordt

    gr hettty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Astrid, what a great bag!!! How fun to received something in this!!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ja! het blijft gewoon leuk al die tasjes :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit tasje is ook super leuk! Schattige sneeuwman he..

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou ik denk heus wel dat het aanslaat, toch leuk die tasjes voor een kerstkadootje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze altijd hartstikke leuk deze tasjes dus ik denk wel dat het aan zal slaan.
    Prachtig hoor je tasje.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je weer schitterend gemaakt Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is weer supermooi hoor Astrid, ik denk dat je ze wel verkoopt hoor, hier was hij zo weg :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend tasje net als je candybox hieronder
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig tasje, ik denk dat dit wel verkoopt hoor, mensen willen vaak graag een mooie verpakking voor hun cadeau.
    nou dat heb je wel met zo'n tasje, eigenlijk is het al een cadeau op zich.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met de verkoop.
    En het tasje is leuk
    Groet,marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuke creaties die je gaat verkopen op de kerstmarkt.
    Succes ermee.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind je tasjes heel erg leuk !
    Hopelijk heb je veel succes op de kerstmarkt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig tasje zeg en ook de bloem vind ik heel erg mooi geworden! Ik denk dat dit loopt als een trein...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig tasje Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen