woensdag 22 december 2010

Een verjaardagskaart en kerstwensen

Hallo allemaal
Op de valreep nog een verjaardagskaart gemaakt. Met als achtergrond perkamentpapier door de cuttlebug gehaald met de Fiskars templates en een stempel van Pergamano, gekleurd met Derwent Coloursoft.
Eenvoudig maar subtiel dacht ik zo.

Verder wil ik iedereen bedanken die dit jaar op mijn blog is geweest en degene die een berichtje hebben achtergelaten, heel erg leuk.
Ik ga volgend jaar zeker door met bloggen, het is zowat een verslaving, maar daar zullen jullie denk ik ook last van hebben.
Ik wens iedereen heel fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2011.

Dan nog een klein dingetje, mijn vriendin Nathalie is pas een blog gestart, ga er eens kijken zou ik zeggen. Het ziet er gezellig uit bij haar. Hij heet Leaves by Nathalie.

Groetjes Astrid

22 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, heel leuk kaartje en de allerbeste wensen voor 2011 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door z'n eenvoud is hij juist zo leuk, vind ik.
    Ook fijne feestdagen gewenst!

    Groetjes Anneke,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje!!!
    Voor jou ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2011 met héél veel knutseluurtjes!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, vooral het achtergrondje vind ik enorm leuk gedaan met perkament.
    Ik kom je volgend jaar ook zeker weer bezoeken.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Astrid, bedankt voor je berichtje op je blog. Lief dat je aan me gedacht hebt. Je Kerstkaart is onderweg, maar ik heb het vermoeden dat ie te laat bij je aankomt. Dus bij deze. Hele fijne Feestdagen voor jou, Jack en de kinderen.

    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit hoor ook al is je kaart simpel.
    Jij en je familie ook fijne dagen en een creatief 2011.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stijlvolle kaart. Bevalt me goed.
    Ik wens jou en je familie hele mooie feestdagen.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid,

    Mooie kaart, ik vind de kleuren erg mooi, beetje dat soft oranje. Leuke manier ook van het labeltje bevestigen!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart.
    Gezellige kleuren,rustige mooie kaart.
    En slim om pergamano papier als achtergrond te gebruiken. Handige tip
    Groetjes.Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Astrid!

    Ik wens je hele fijne feestdagen toe en een heel gezellig en creatief 2011!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie en stijlvolle kaart! De kleuren vind ik ook helemaal goed!
    Bedankt voor je goede wensen, ik wens jou en je familie ook hele fijne en gezellige dagen en alle goeds voor 2011!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid, Ik ga eerst eens volgster van je worden. Dan kan ik ook jouw kaarten beter in de gaten houden;)
    Je maakt prachtige kaarten! complimenten hoor.
    Jij ook hele fijne dagen een een gezond, creatief nieuwjaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous card with all the layers and little elements
    Merry Christmas
    groetjes
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, fijne feestdagen en een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart zus, en jullie ook fijne dagen, we spreken mekaar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Astrid, je kaartje ziet er weer geweldig leuk uit, en ook ik wens je hele fijne Feestdagen.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Astrid,lief die stempel,heel mooi papier.

    Ik wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart en in2011 gaan we gezellig verder!! Prettige kerst Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat en mooi kaartje Astrid, jullie ook hele fijne feestdagen toegewenst.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje! Fijne feestdagen en alle goeds voor 2011.
    Groetjes astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje zo mooi papier en die kleurtjes echt super
    Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig en creatief nieuwjaar
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi "valreep"kaartje Astrid!!!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen