zondag 19 december 2010

Kerstkaart voor mijn moeder

Hallo allemaal

Deze kerstkaart vorige week al gemaakt voor mijn moeder en meegenomen naar haar verjaardag afgelopen week. Ik heb een beetje afgekeken bij Gretha, waarvoor mijn dank Gretha. Ik vond het zo'n leuk afdrukje die ik zelf ook nog had. Gekleurd met Derwent Potloden. Het papier is weer van Bearley Mine.
Een taart onderleggertje erop en een mooie strik.

Verder wil ik jullie nog vertellen dat ik bij Nicole de 1650 volgers Candy heb gewonnen, ben er zo ontzettend blij mee. Dank je wel Nicole.

Nu nog de kaart voor manlief met die leuke stempel en dan zijn de kerstkaarten een beetje klaar.
FIjn weekend allemaal.
Groetjes Astrid



29 opmerkingen:

  1. Jemig meis, je gaat lekker met al je prijsjes hihihi, het geluk is echt met jou hoor :)
    Gefeliciteerd !!!
    Je kaart is weer superrrrr !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa ik had hem al in het eggie gezien, en lucky you xxxx jij wint ook nooit wat whaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart ;) ik moet wel een beetje blozen.
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy, kei gaaf hoor.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Im still making christmas cards too Astrid...your is beautiful and Im sure your Mother loved it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heel mooi gedaan
    En gefeliciteerd met je gewonnen prijs
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een leuk afdrukje Astrid en je kaart is erg mooi geworden. En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs
    En prachtige kaart, gezellige stempel
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a beautiful card!
    Wishing you a very Happy Christmas!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg leuk en mooi kaartje voor je moeder hoor, nog gefeliciteerd met haar verjaardag! En natuurlijk ook met het winnen van de candy!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid,
    Wat een beauty heb je weer gemaakt. Daar was je moeder vast blij mee. Super dat je de prijs bij Nicole gewonnen hebt. Hoef je je niet te vervelen.
    Dikke kus Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje heb je gemaakt astrid kom je ook even bij mij kijken?
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Astrid,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gaaf kaartje en gefeliciteerd met je
    gewonnen prijs

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergave kaart en heel erg gefeliciteerd met je gewonnen prijs het is je gegund.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je toch een bofkont zeg,van harte hoor.
    Schattig kaartje.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijs. Wat een schattig kaartje is dit.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je prijs,,,Wat een lief kaartje voor je mam,,geloof me ik had er heel veel voor over om mijn mam nog een kaartje te geven,,
    gr michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze blijven leuk de egeltjes van PB,ik moet nog wat kerstkaartjes maken.Maar met al die sneeuw zitten we toch veel binnen dus dan maar knutslen.

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart en wat een prachtig lint!
    Gefeliciteerd met het winnen van weer een candy! ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Astrid en nog van harte gefeliciteerd met je prijs!!
    Alvast hele fijne dagen gewenst en al het goeds voor 2011!

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Astrid! Sjiek, stijlvol en met zo'n leuk afdrukje.
    Nog van harte gefeliciteerd met je candy!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje!!!!!
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy, wat onwijs leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Astrid, je kaartje ziet er super schattig uit! En van harte meid met je prachtige candy die je hebt gewonnen bij Nicole! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Astrid,

    Deze is echt super leuk, wat een geweldige stempel heb je gebruikt!! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Merry Christmas Astrid...I wish you and those you love a wonderfully joyous holiday season
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd en wat een leuke stempel is dit van Penny Black ik had hem nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hallo Astrid,
    thanks for your vistit today and your lovely comment
    Merry Christmas to you
    hugs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen