donderdag 16 december 2010

Mijn Lantaarn


Hallo allemaal
Hier dan eindelijk mijn lantaarn, het is leuk om te doen maar best veel werk, maar wat geeft het, als ik naar buiten kijk sneeuwt het toch.
Dit is 1 zijkant van de lantaarn met een Hanglar en Stanglar stempel, gekleurd met Derwent. De bloemen zelf gemaakt en de blaadjes van mijn zus Maris. Ook die pons ligt te wachten onder de kerstboom. De sneeuwsterren zijn brands waar ik de achterkant van af heb gehaald. Het papier is van de Action, het vintage papier.
Ik merk net dat ik de andere foto's niet kan uploaden dus de andere kant met een andere stempel van Hanglar en Stanglar houden jullie nog te goed.
Nu nog een kaart maken voor manlief voor de kerst waar een kadootje aan verbonden zit, maar ja als die klaar is kan ik hem niet laten zien maar Caroline weet hier alles van.
Fijne dag nog en als je komt kijken laat een berichtje achter, die vind ik altijd zo leuk om te lezen.
En nog wat bijvoegen, ik heb weer een Stylish Blog Award gekregen van Tineke, heel erg bedankt Tineke, ben weer zeer vereerd, ik vind dat altijd super leuk.
Groetjes Astrid

23 opmerkingen:

  1. WOW this is stunning!!! Love it!!!!!!!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww, zie is schitterend geworden Astrid, is wel erg leuk om te doen he :) ook al is het veel werk !
    Ooohhh ... een kaartje met een pikante karakter ?

    Ik moet nog 2 mannenkaarten maken, mijn vader is de 31e jarig en mijn man 1-1-2011 :( Beide verjaardagen worden hier gevierd :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je lantaarn prachtig geworden Astrid! Die staat ook nog op mijn lijstje om te maken :)

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een ontzettend mooie lantaarn is dit geworden. Je kan wel zien dat er veel werk in zit. Ik zou zeggen vooral zo doorgaan!

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauuwiiee die is heel gaaf!! zal wel heel veel knutsel werk zijn geweest
    groetjesss maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lantaarn en de kleuren zjn prachtig
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige lantaarn! Daar zit vast een hoop werk (en geduld) in!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lantaarn geworden zeg.
    Die ga ik ook nog eens maken.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww, prachtige lantaarn Astrid. Heel sfeervol. Ik vind het ontzettend mooi om zoiets te zien, ik hou me maar bij de kaarten.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier is maar één woord voor, SCHITTEREND!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel werk, maar het resultaat mag er zijn! Wat een schitterende lantaarn heb je gemaakt. Erg mooi van kleur en mooi versierd met zelfgemaakte bloen. Ben benieuwd naar de andere kant...

    Groetjes. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, Astrid, wat prachtig!!! En echt super mooi gemaakt, zeg!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie, sfeervolle lantaarn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er prachtig uit Astrid!! Wilde er ook nog 2 maken maar dat wordt in 2011. Moet eerst nog een geboortekaartje maken die 20 December af moet zijn.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gaaf lantaarntje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow Astrid this is amazing, so beautifully made and I love your hAnglar
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Astrid, wat mooi!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is je lantaarn geworden,leuke stempel heb je gebruikt. Ik heb bijna mijn 3de lantaarn af en zal ze dan ook samen op de foto zetten.
    fijn weekend,groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende lantaarn is het geworden heel mooi gemaakt
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie lantaarn heb je gemaakt, die staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje.

    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wowww Astrid,jij heb ook al zo schitterende lantaarn gemaakt.
    Lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. so beautiful astrid
    happy new year
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen