donderdag 2 december 2010

Nog twee luciferdoosjes en een Award

Hsllo allemaal
Hier sneeuwt het lekker, dat hadden we nog niet gehad hier op Texel. En het blijft nog liggen ook. Mooi, ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe de duinen en de weilanden ondersneeuwen.
Nog twee luciferdozen gefabriceerd, is toch leuk om te doen die kleine werkstukjes.
Beide stempelsafdrukken weer gekleurd met derwent coloursoft, swirl van Marianne Design en bloemen weer zelf gemaakt.Randjes afgewerkt met Distress ink en het tekststempeltje is van de Action.
Het papier uit diverse blokjes.
Ik ga lekker aan de knutsel want ik ben bezig met een criss cross card (nog steeds hihihi).
Verder heb ik een styling award gekregen van Gretha, dank je wel en moet ik 8 dingen vertellen over mezelf en hem aan 8 mensen doorgeven.

1. Ik maak graag kaarten, maakt niet uit welke. Pergamano of scrapkaarten.
2. Maak ook erg graag projektjes zoals doosjes en andere vormen van papier.
3. Niets nieuws, maar ik wandel graag langs het strand met mijn lief.
4. Vind de kerstdagen de leukste dagen van het jaar.
5. Houd erg van Frankrijk.
6. Doe aan Geocaching.
7. Lees graag een boek.
8. En kook erg graag, dingen uit proberen.

Dan de mensen die hem krijgen van me dat zijn al mijn volgers want iedereen komt altijd langs en laat lieve berichtjes achter, dus mensen neem hem mee voor jezelf en zet hem op je blog.
Iedereen verder een fijne dag.
Groetjes Astrid

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige luciferdoosjes en gefeliciteerd met je award!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtige luciferdoosjes ,veel plezier met je knutselmiddag, en gefeliciteerd met je award.

    Groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer schitterende doosjes gemaakt Astrid, je blijft lekker bezig zo he :)
    Een fijne freubelmiddag !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige doosjes geworden hoor,heel leuk.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer super uit zeg! en oohh dat lijkt me inderdaad een heel mooi gezeicht zeg, texel wit van de sneeuw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super uit.
    En gefeliciteerd met je Award
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig zit dit erweer uit zeg , super
    en gefeliciteerd met je award
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en ook dit zijn weer mooie doosjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende doosjes heb je weer
    gemaakt en gefeliciteerd met je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk zijn deze doosjes! Ook de zelfgemaakte bloemen vind ik prachtig. Heerlijk zo'n klein werkstuk...

    Groetjes naar het mooie witte Texel,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen