vrijdag 3 december 2010

Theelichtkaart

Hallo Allemaal
Nog maar een theelichtkaart gemaakt voor de Kerstmarkt, heb er nog eentje maar die zien jullie van de week wel.
Erg leuk om te doen vind ik dit, Het papier is van Bo Bunny Midnight Frost, en de label heb ik nagetekend van een ander label. De binnenkant is gewoon blauw papier met wit gestempelde ijsvlokken. En jawel, mijn zus zal hard gaan lachen nu denk ik, Tilda is gekleurd met Copic sketch markers, behalve het haar want ik heb nog geen bruin.Ik moet zeggen dat het toch ook erg leuk inkleurd hoor Copic Markers.
Verder uitgestansd met Spellbinders Scalloped Cirkels. Stempeltje met tekst is van de Action. Waar het theelicht in zit lijkt op de foto een beetje scheef maar dat is foto bedrog.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Astrid

21 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige creatie, ik ben nog eens even verder op je blog gaan kijken.
    Zo'n mooie dingen voor op de kerstmarkt.
    Succes ermee
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, die ben je denk ik zo kwijt op de kerstmarkt! wat een heerlijk papier is dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden hoor.
    Wat zei je zus,begin er nou niet aan want je ben om.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi en ook mooi gekleurd
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg! Heel mooi gemaakt hoor. Ik vind de tekststempel ook zo leuk....

    Fijn weekend!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel gaaf en prachtig papier heb je gebruikt. Het inkleuren vind ik ook goed gelukt, wat zal je zus raar opkijken? De bruine copics zullen nu ook wel snel aangevuld worden, heb ik zo`n idee.:)
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel hoor voor de lieve reakties.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n mooie Astrid! Heel erg mooi papier en je stempeltje heb je heel mooi ingekleurd. Ik ben ook aan de copics!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuw Astrid wat een super mooi kaartje en zo mooi ingekleurd ik heb nog de copic ciao

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor Astrid, het papier en vooral ook de stempel, gewoon heel erg mooiiiiii
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi, mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Astrid,

    Helemaal super!! Ook aan de Copics! Yihoe!! Ik heb er nog een paar te koop op Marktplaats, die had ik dubbel via een grote bestelling, dus als je nog interesse hebt.Erg mooi gemaakt weer, mooi label!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow Astrid this is stunning it will walk off your market stall....beautiful
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er weer schitterend uit Astrid!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal super zeg!Prachtig gemaakt. Wat een sneeuw he, wel lekker freubel weer.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. whaaaaaaaaaaa zo hard gelachen hihi, ja meid heel mooi gemaakt en zie je het is verslavend he die copics,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat mooi Astrid! Prachtig papier!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Astrid, ziet er weer super uit hoor! Leuk om te maken en om als kadootje weg te geven. Fijne zondag gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind hem súperrrrr mooi Astrid!! Mooi ingekleurd en mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen