zondag 30 januari 2011

Een lekker roze kaartje

Hallo allemaal,
Een lekkere roze kaart, vind het toch wel een van de leukere kleuren, samen met zacht groen en lila.
Deze afdruk is van CC design en voor een gedeelte ingekleurd met copics en het andere gedeelte met Derwent coloursoft.
Ik ben zaterdag naar De Duif in Leeuwarden geweest en heb daar wat copics gekocht, kan ik lekker oefenen.
Voor de copics heb ik R35 en R20 gebruikt zodat je goed de schaduw kan zien, heb ik ook bij de bloemetjes gebruikt. Het lint van Nicole, de strik met de Easy Bow, een zeer handig dingetje, de bloemetjes nu eens geen zelfgemaakte, deze had ik nog ergens liggen. En natuurlijk een pons van Martha Stewart. Het papier is van de Action.
Morgen weer werken, de eerste week is me goed bevallen moet ik zeggen.
Voor jullie allemaal een heel fijne week.
Groetjes Astrid

35 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje !
    Heel mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie roze kaart!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke roze kaart Astrid!
    Werkse morgen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezige kaart!!!
    ROZE ik hou er wel van!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart is het.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi,
    wauw wat een mooi kaartje.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey meis, jij hebt je zondag goed besteed :) werkelijk een supermooie kaart hoor !!!
    Werk ze voor morgen !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje Astrid heel mooi deze kleuren.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje!!! En wat leuk dat je je baantje zo leuk vind, succes weer morgen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een super mooi kaartje en je
    hebt het heel mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gorgeous card Astrid, you have reminded me I have this fab little girl
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Mooi ingekleurd!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart, roze is niet zo mijn kleur, maar vind hem toch erg leuk.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben ook dol op roze, een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een schitterende kaart geworden! Ik hou wel van dat roze!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed gedaan zus, lief rose kaartje is dit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig en lief kaartje Astrid!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Astrid,

    Super kaartje! En roze is gewoon ook super leuk, toch?! Mooi stempeltje ook, lekker op zo'n stammetje zitten. Mooi gemaakt!

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje en heel mooi ingekleurd met super mooie kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een tijdje geleden (schaam, schaam) dat ik je blog hebt bezocht en er staan weer prachtige kaarten op. Heel mooi, stuk voor stuk. Leuke stempels ook.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superschattig roze kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank jullie allemaal hoor, voor de lieve reactie's, heel leuk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje Astrid,zo leuke stempel.
    Prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Astrid, een prachtig kaartje weer! Heerlijk roze, ik hou er van! hihi! Veel kleurplezier met je nieuwe copic's! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a gorgeous card hun and pretty coloring dear Astrid. Fabulous use of your new Copic markers

    your comment gave me a smile. Thank you so very much.

    Hugs, Claudia xox

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi kaartje,prachtige kleuren en super leuke stempel,en ja copics erg verslavend.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijk zoet en schattig kaartje Astrid! Leuk dat je zowel de copics als de derwentpotloden hebt gebruikt voor het afdrukje! Geeft een prachtig effect!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje Astrid!! Heel erg mooi hoor!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A fabulous card hun, such a sweet image.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh such a sweet and pretty card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een lieffie weer.
    en super leuk dat je meedoet met mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettend mooi en lief kaartje! Ik wil je gelijk bedanken voor alle lieve en leuke berichtjes die je steeds weer op mijn blog achter laat!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oi amiga adoro teu blog sempre tem coisas lindas por aqui,beijokas...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    BeantwoordenVerwijderen