donderdag 6 januari 2011

Even heel iets anders

Hallo allemaal,
Even iets anders dan de kaarten, ook hier heeft de griep toegeslagen, ik ben al weer aan het beter worden maar nog niet vooruit te branden.
Dus dacht ik even iets anders plaatsen, dit hangt bij mij aan de muur en is een werkstuk van Perkamentpapier. Uiteraard door mezelf gemaakt. Eerst helemaal getekend met inkt en toen alles uitgeprikt en daarna geknipt. Een heel werk maar het resultaat is erg mooi vind ik.  Het totale werkstuk is ongeveer 60 x 60 cm. groot.
Nu ik ga vandaag eens proberen om een kaart te maken alleen kan ik die dan nog niet laten zien omdat die voor Maranda is  en die is 18 januari jarig. En als ik hem plaats ziet ze hem.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en alvast bedankt voor het langskomen op mijn blog. En de berichtjes vind ik altijd super die jullie neerzetten, heel erg bedankt.
Groetjes Astrid

26 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit! wat een werk, van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid!

    Ik wens jou en je familie ook een heel gelukkig en gezond 2011! Hopelijk knap je gauw wat op, niet fijn om het nieuwe jaar zo te beginnen he. Ik vind je werkstuk heel erg mooi!
    Beterschap!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat is dit super mooi en nog van hare
    beterschap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi en wat een werk zeg Prachtig.
    Van Harte beterschap Astrid.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooohhh....wat prachtig zeg! en wat een werk!
    enne...beterschap.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat prachtig!
    Zo mooi.
    Nog veel beterschap.
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooi Astrid! Mijn schoonmoeder heeft ook een poos pergamano gedaan en ik vond het toch altijd zo fijntjes en mooi!
    Ik ben nu ook ziek en begrijp 't helemaal als je zegt dat je niet vooruit te branden bent, mijn energiepeil is ook heel laag. Veel beterschap!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg!! Wat zal dat een werk geweest zijn! Ik heb het jaren terug ook gedaan... ligt nu al héél lang in een doos.. ben bang dat het er ook niet meer uitkomt...
    Beterschap hoor!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is beautiful, i hope that you are 100% better soon.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, wat mooi, het lijkt wel kantwerk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja ik ken hem in het eggie, heel knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap
    En je pergomana is prachtig.
    Op de foto zie je het kniprandje niet. Vind ik ook erg mooi om te zien.
    Is echt handwerk
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig werkstuk en natuurlijk van harte beterschap.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte beterschap Astrid. Tis maar niks als je ziekjes bent.
    mooi dat ook jij iets van Pergamano aan de muur hebt hangen.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. this is realy gorgeous!! you are a multi- talent Astrid!!
    Hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte beterschap hoop dat je snel veder mag opknappen,prachtig gemaakt maar wat een details daar ben je vast lang mee bezig geweest.Fijn weekend ondanks de griep.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This must have taken ages!! It is so beautiful!!! hugs, Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er prachtig uit daar zit heel wat werk in
    Wens je van harte beterschap toe
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi gemaakt Astrid! Veel beterschap toegewenst.
    Liefs,
    Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allemachies dat ziet er mooi uit. Het lijkt me wel monnikenwerk, maar het resultaat is er wel naar.

    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo liebe Astrid
    i hope you had a good day today.
    thank you for seeing me and leaving me a sweet comment
    hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh this is so beautiful I love it!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Astrid,

    Hopelijk voel je je snel weer helemaal lekker, niet fijn als je geen energie hebt! Wat een super kunstwerkje zeg, echt heel erg mooi en wat een werk!! Maar wel prachtig om zo dan op te hangen!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. omg Astrid what an amazing piece of work, I love it...the cutting is just perfect, I spent ages staring at the closeup...wow
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Astrid, hoop dat het al weer wat beter met je gaat! Leuk om ook iets van je andere kunstwerken te zien! Prachtig hoor! Fijne zondag gewenst en beterschap! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh wat schitterend Astrid! Het lijkt net kant! En daar ben ik helemaal weg van...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen