zondag 9 januari 2011

Verjaardagkaart voor een 1 jarig jongetje

Hallo allemaal.
Zo de griep is weer op zijn retour en ik voel me al een stuk beter. Het is nog niet helemaal weg maar we gaan de goede kant op.
Vandaag een kaart geplaatst voor een jongetje wat 1 jaar wordt, dus heb ik er geen brads of bloemen of zo op gedaan, want het is nogal een ondernemend mannetje.
Ik vond deze leuke stempelafdruk en hij is van The Greeting Farm. Helemaal gekleurd met de copics die ik op dit moment heb. Het papier weet ik niet waarvan dat is, dat had ik nog liggen. Spellbinders  Petite Scalloped Circles Large gebruikt en de randjes bewerkt met Distress ink.
Ik wens jullie nog een fijne zondag en geniet er lekker van.
Groetjes Astrid

28 opmerkingen:

  1. Enig, dat papier heb ik ook; en dat stempeltje is echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scahttig jongens kaartje geworden.Fijn dat je weer aan het opknappen bent.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Ooohhhh die is écht heel leuk!!
    Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart. Heel leuk papier en een koddige stempelafdruk.
    Mooi dat je griepje weer het verre heeft gezocht.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk afdrukje, en geweldig papier!
    Grtjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart! Perfect voor een 1-jarige, en het papier is al zo kleurrijk en vol daar hoeft idd geen brad of zo meer op. Fijn dat je je al beter voelt.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend lief en vrolijk kaartje heb je gemaakt, super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig gaat het weer iets beter met je en je kaartje is prachtig geworden heel lief stempeltje ook
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's absolutely gorgeous!!! Great job!!! Thanks so much for visitng my blog and entering my blog candy.

    I hope you will return often...

    big hugs for you...Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk kaartje, fijn dat het weer de goede kant op gaat.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukertje zeg, echt lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid, wat vervelend dat je griep heb gehad, maar fijn dat het nu weer wat beter gaat. Ik ben zelf ook een paar dagen niet lekker geweest, het schijnt te heersen.
    Maar goed, je kaartje is super...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk dat je weer opgeknapt bent!
    Dit is een prachtige kaart! Heel leuk om naar te kijken door de mooie kleuren en het leuke stempelafdrukje.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super afdrukje en wat een geweldig papier. Een onwijs leuk kaartje zeg!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje en wat fijn
    dat het weer wat beter gaat

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een lekker vrolijk kaartje geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke kaart is dat geworden Astrid, heerlijke kleurtjes !!
    Blij te horen dat je weer opknapt hoor meis !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Astrid,

    Wat een mooi en leuk kaartje is dit geworden. De kleine man zal er vast heel erg blij mee zijn.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Astrid!

    Super leuke kaart!!! Geweldig voor een jongetje van 1, lekker vrolijke kleuren! Helaas heb ik nu misschien wel een griep te pakken, hoewel ik geen verkoudheids symptomen heb, maar ben steeds af en aan heel misselijk... niet fijn zo, hopelijk snel weer over... Fijn dat jij je weer beter voelt, ga zo door!!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoie Astrid

    Wat ben je toch een lieverd,,
    Ik geniet steeds weer van je lieve reacties,ben erg blij te horen dat je je weer wat beter voelt,maar dat kun je dan ook wel zien aan je mooie kaartje weer,,gelukkig,

    liefst Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Astrid
    sehr schöne Karten!
    groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat je je weer wat beter voelt Astrid!
    Je kaart is heel leuk en lekker vrolijk geworden! Echt perfect voor een klein jongetje hoor.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een vrolijk kaartje,mooi gecombineerd met het papier past perfect bijelkaar.
    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ach what a sweet new card hun.
    i love the papers, the bright coloring and this cute stamp

    thank you for seeing me today dear Astrid!
    hugs and take care
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello AStrid,

    Thank you for taking time to see me today and dropping a kind comment.
    Hope you have a fantastic day
    hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh this is fabulous so cute!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Dear Astrid
    Thank you for taking time to see me today xoxoxo
    hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow Astrid those colours are just amazing...so bright and yummy
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen