dinsdag 22 februari 2011

Boekkaart


Hallo allemaal,
Deze week een boekkaart geprobeerd, het is nog niet helemaal zoals ik het zou willen maar de eerste is toch wel redelijk gelukt. Ik heb hem voor mijn schoonzus gemaakt die aan haar knie is geopereerd, dit zal ze leuk vinden.
De Hanglar gekleurd met copics, zo leuk om te doen, ben al helemaal verslaaft.

Zoals jullie kunnen zien is de binnenkant voorzien van een tekst en heb ik er lekkere bonbonnetjes ingedaan voor haar. De hoekjes zijn van Crealies en ook de randen van het boekje zijn met een border gedaan van Crealies. Ook heb ik een tag van Magnolia gebruikt met onze naam erop en een tekst zoiets van hoop dat je weer snel op de been bent, maar dan in Engels natuurlijk, dan staat het leuker.

Op de achterkant een stempel afgedrukt van Handmade, die ik ooit gewonnen heb bij Wendy.
Ik vond het leuk om te doen, ben benieuwd wat jullie vinden.
Groetjes Astrid

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige boekkaart zeg! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd. Ik vind hem zeer goed gelukt...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    die is mooi geworden zeg, daar zal ze zéker heel blij mee zijn!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    heel erg mooi gemaakt!!

    prachtig van kleur!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt super mooi en daar zal
    ze zeker heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi boekje heb je gemaakt, daar zal je schoonzus vast blij mee zijn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks mis mee toch.
    Prachtige boekkaart geworden hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw heel mooi gemaakt astrid, ik wil dit modelletje ook nog eens maken maar dat zal vast en zeker nog wel komen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww, wat een schitterend boekje heb je gemaakt meis, hier zal je schoonzus vast wel heel erg blij mee zijn !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Astrid this looks gorgeous, i love how you have your sentiment stamped inside the box.. a really beautiful gift to give..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid, prachtige kaart geworden. heb je dit model ook bij Tina gezien toevallig? Lieve groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi christa,
    ik vind hem prachtig.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je schoonzus zal er blij mee zijn,je boekwerk is prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig boekje Astrid,
    Daar zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig boekje Astrid!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig boekje met hele leuke details.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een boekje met vrolijke kleuren, fijn werk van gemaakt.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a georgeous card, made me really happy :) dear Astrid those papers are just so yummy and the image is beautifully colored
    Hope that the rest of your day will be filled with joy:)
    Hugs your friend
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterend boekkaart heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is heel mooi geworden Astrid! En je hebt hem ook heel leuk versierd! Ik ben ook bezig met zo'n boekkaart, Het is nog een hoop (ril)werk he? Maar het is echt een gaaf model!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die ziet er goed uit zeg. Ik moet het ook maar eens proberen, maar zoals je weet stoei ik eerst wat met mijn copics.
    Wist niet dat je al zo veel kleuren had.
    Fijn weekend
    gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous box, sweetie! Loving the image, so cute and the colours are yummy!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi hoor astrid bedankt voor je lieve reactie's op mijn blog xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Astrid,

    Wat een leuke kaart, bijzonder in boekvorm, dat is goed gelukt, hoor, vind ik en ook een erg leuk idee, want ik ben gek op boeken en geef ze ook graag cadeau en dit is wel een heel leuke vorm om dan een kaartje er bij te doen - een boek kaartje! Mooi gemaakt! En leuk om het stempeltje uit m'n candy te zien!! Blij dat je er nog altijd van geniet!
    Fijne zondag!

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen