zondag 27 februari 2011

Kaart voor een lieve vriendin

Hallo allemaal,
Deze kaart is voor mijn lieve blogvriendin Astrid, van Cards by Astrid.
Ze is vandaag jarig en ik weet dat ze de kaart heeft ontvangen dus kan ik hem plaatsen.
Het was een experimentje van een Gate Fold card. Met golfkarton op de voorkant en de binnenkant.
Alle randen zowel cardstock als golfkarton zijn bewerkt met Distress Ink Rusty Hinge.Het gele papier op de voorkant is bewerkt met een embossingfolder Venus van Craft Concepts. En ook met Distress ink Rusty Hinge gedaan. Het afdrukje is van Sarah Kay en gekleurd met Copics.
De grote bloem heb ik een keer gewonnen bij Nicole en de gele bloem is zelfgemaakt.De blaadjes zijn van een Creatable van Marianne Design. En het middenstukje heb ik met een randpons van Martha Stewart gedaan. Het papier wat ik gebruikt heb is van de A.
Iedereen nog een fijne zondag en een leuke week toegewenst.
Hoop dat jullie een berichtje achterlaten, want die vind ik altijd super leuk om te lezen.
Groetjes Astrid

26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vriendin. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Je zelfgemaakte bloemetje is ook leuk.

    Fijne zondag nog.

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gemaakt zeg, daar zal ze blij mee zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je volgeer bij me bent geworden. Zie dat jij op het waanzinnige eiland Texel woont.
    DAt eiland heeft mijn hart gestolen. Zou er wel willen wonen hoor. Heerlijk de zee!!!!!!!

    Fijne zondag nog.

    gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,wat een leuke kaart,zal je vriendin erg blij mee zijn.
    En mijn fiets avontuur,het is wel dik 30 min fietsen hoor en dan moest ik ook nog terug haha,maar ze zijn het toch zo waard
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaar is dit Astrid!
    daar zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt hoor Astrid! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Super met het karton.
    Dat je bloemen kon maken, wist ik al.....het blijft toch erg mooi.
    Leuke afbeelding heb je ook gebruikt.
    Ik ga vanavond nog eens stoeien met de copics.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. a wonderful idea Astrid to use the corragated card, I bet that your friend loves her card.. it is gorgoeus.hugs RAch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Astrid,

    Wat een mooi kaartje en dat golfkarton wat je erbij hebt gedaan is ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi

    wat een leuke kaart!
    heel leuk met dat karton!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,

    wat heb je dat mooi gemaakt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gaaf kaartje, mooi met het ribbelkarton en de binnenkant ook zo mooi afgewerkt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt Astrid, super! Mooi gedaan met het golfkarton en een heel lief tekstje aan de binnenkant.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijk kaartje heb je gemaakt voor je naamgenoot !
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige kaart, zal je vriendin wel erg blij mee zijn!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en of ik er blij mee was !!!!! Ik vind hem echt helemaal geweldig, hij staat mooi op mijn kast te pronken, echt super hoor meis !!!
    Thankssssss !!!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super kaartje Astrid!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super mooi kaartje heel erg mooi ook de binnenkant gedaan
    Groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Astrid,

    Wat ontzettend leuk gemaakt, deze kaart! Prachtige bloem er op en dat golfkarton geeft het een heel bijzondere look zo, super!!
    Ik wens je een heel fijne dinsdag toe!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Astrid,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gorgeous card Astrid and wow that flower is stunning
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Astrid, I love your gorgeous card and such brilliant use of the corrugated paper, a beautiful image and fabulous details.
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen