vrijdag 4 februari 2011

Waaier van perkamentpapier

Hallo allemaal,
Ik dacht laat ik er nog maar een waaier van perkamentpapier opzetten, omdat ik nu aan het werk ben en heel erg aan het oefenen met mijn copics heb ik even geen nieuwe kaart.
Deze waaier is gemaakt van gewoon perkamentpapier met paars lint, de motiefjes zijn eerst in lila er opgetekend met inkt en daarna geciseleerd, geprikt en uitgeknipt met een Pergamano schaartje. Het zijn 8 losse stukken die je dan met lint aan elkaar verbindt.
Kwastje eraan en klaar is hij.
Iedereen een fijn weekend.
Groetjes Astrid

28 opmerkingen:

  1. Wat is dit prachtig Astrid!!!! heel Chic!!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is Prachtig Astrid!! en wat een werk.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh zeg, die is mooi!!! Dat is wel een hele klus zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww...wat een klus zeg, maar wel heel mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaa prachtig ,wat een kunstwerk zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaw dat is echt prachtig gemaakt hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, dit is schitterend, het lijkt wel van kant gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend om te zien zeg, want het lijkt net kant!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit prachtig gemaakt, mooi kunstwerk!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een kunstwerk Astrid!! Wat prachtig.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. volgens mij is dat heel veel werk maar dat is zo mooi gemaakt echt schitterend
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kwastje erbij en klaar.....we weten wel hoeveel werk erin zit.
    Het is een hele mooie waaier.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig hoor, ik blijf het ook mooi vinden het witwerk en het uitknippen is een werk maar maakt het wel mooi
    Maar heb jij de buitenkant geknipt. Vind dit ook prachtig strak hoor.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwww Astrid, wat een klus zeg, maar wat is hij MOOOOOOIIIII joh, echt helemaal superrr !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wow, this is fantastic Astrid, so pretty, must have taken you ages to make.. love it.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuw wat schitterend dat is een heel werk
    volgens mij

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een echt kunstwerkje waar veel tijd in zit. Ik heb in mijn grijze verleden ook aan pergamano gedaan.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo hey wat een mooie waaier is dit zeg! Heb je echt prachtig gemaakt.
    Fijn weekend!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schitterend zeg! En wat een werk pff Ik heb ooit ook eens een poosje pergamano geprobeerd dus ik weet hoeveel knipwerk dit is.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oww wat mooi zeg en fijn , wat een werkje denk ik ,wel super hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh my, Astrid, this is absolutely fabulous! Love it so much! Such a masterpiece! Simply devine!

    thanks for your sweet comment at my blog!
    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh my goodness Astrid this is just stunning, its so delicate looking...wow
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super super mooi!!Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo zeg.. dat ziet er gaaf uit! mijn moeder doet ook veel van dit soort dingen! wat een werk. maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw erg mooi, wat een werk zeg, daar zitten heel wat uurtjes in, het is PRACHTIG!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige waaier is dat en wat een werk,en nog bedankt voor je reactie.

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen