zondag 27 maart 2011

Gable box Mo Manning voor Scr@p-Cards Challenge


Hallo iedereen.
Het is weer een stralende dag vandaag, tenminste hier op Texel, lekker even op het strand gewandeld, heerlijk.
Ik heb van het weekend een gable box gemaakt in de kleuren blauw. Nou is blauw niet helemaal mijn kleur maar er zit een vleugje paars in het papier en dat is dan wel weer mijn kleur.
Hij is voor de nieuwe blog Scr@p-Cards challenge.
Als jullie zin hebben kun je daar eens gaan kijken.
De digi afdruk is van Mo Manning die kun je kopen voor 1 dollar en de opbrengst daarvan is voor Japan.
Ik vind haar zo schattig.
Verder de bloemetjes natuurlijk weer zelf gemaakt erg leuk om te doen.
Iedereen nog een fijne zondag en ik zie jullie reacties wel weer hier op mijn blog, ook zo leuk om te lezen.
Groetjes Astrid

30 opmerkingen:

  1. hier is het ook prachtig weer, en je doosje is super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige gable box die stempel is ook erg mooi verder mooi van kleur
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige gable box heb je gemaakt! leuk stempeltje.
    Hier is het ook heerlijk, we genieten er allemaal enorm van.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende box en zo'n schattige stempel!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Astrid,
    This is a beautifully crafted creation. I love the papers and colours and the cute image is gorgeous.
    Hugs,
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie!! De stempel vind ik erg leuk :D
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige box heb je gemaakt. De stempel is erg leuk.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    wat een lief doosje heb je gemaakt!! Mooi afdrukje en prachtige kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Astrid,
    Via via op jouw blog terecht gekomen.
    Ben ook helemaal weg van de Mo stempels. Wat een leuke tag heb jij ervan gemaakt. Geinige stempel en leuke kleur combi.
    Je Mo stempel van dat meisje met die kat vind ik ook geweldig. Digitaal gekocht?
    Ben gelijk volger geworden en kom nog weleens langs. Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Astrid,leuke stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze is erg leuk geworden zeg, goed hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Astrid! Wat een gaaf stempeltje.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is schitterend Astrid!
    groetjes tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww die is helemaal schitterend Astrid!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Wat prachtig geworden Astrid! Het stempeltje heb ik ook pas gekocht bij Mo, zo lief! Het papier is ook super lief erbij dus al met al een geslaagde creatie!;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww, wat ziet dit er gaaf uit zeg, dat heb je weer supermooi gemaakt hoor Astrid, het afdrukje is ook een toppertje hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh I love this Astrid!
    Utterly gorgeous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk gable doosje Astrid!
    Grappige stempel ook en mooi dat
    de opbrengst ook nog eens voor
    een goed doel is!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal prachtig Astrid. Leuke kleuren en een súper afbeelding heb je gebruikt.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig doosje Astrid.
    bedankt voor het mee spelen op het Scrap cards challenge blog.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Astrid!

    Erg leuk gemaakt en wat een leuke afbeelding, word ik helemaal vrolijk van zo!

    Groetjes en fijne dag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi astrid, ik kom even langs wippen, je bent ook heerlijk opdreef!! mooie scrapkaart heb je gemaakt, wens je veel succes met de challenge
    groetjesss maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I wish I had a beach to walk on! :) This is lovely Astrid, pretty flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lieve tag/kaart zeg, heel mooi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a beautiful tag Astrid!!
    Happy day to you..
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohh wat een gaaf doosje heb je gemaakt Astrid!!
    En het afdrukje vind ik ook geweldig!
    Fijne dag verder!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een supers mooi doosje!! Deze stempel van Mo is weer zo leuk en voor een goed doel. Ik ga hem zo gelijk even bestellen. Dacht wordt de hoogste tijd dat ik jou ook ga volgen. Dank je wel voor alle lieve reacties die ik altijd weer van je op mijn blog mag vinden.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O, wat super! Heel leuk gedaan. Wat een schattige digi he? Heb hem ook al gescoord, maar nog niet gebruikt. Jij hebt hem prachtig ingekleurd en verwerkt :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen