vrijdag 11 maart 2011

Groen is ook leuk


Hallo allemaal,
Klaar voor het weekend, het staat weer voor de deur. Ik heb altijd op vrijdag vrij en dat is wel lekker. Maar nu de kaart.
Deze kaart is op dezelfde manier gedaan als de valentijnskaart van mijn man, maar dan met ander papier. Hij is voor Esther, die is over een poosje jarig, en ze heeft een candy, ik zou zeggen ga even kijken bij haar. Ik heb hem verstuurd dus nu kan hij op mijn blog.
Het papier is van Basic Grey, Nook en Pantry en de tags zijn van Magnolia evenals natuurlijk het afdrukje. Gekleurd met copics. Leuke groene strikjes in de tags en hoekjes van Crealies in de hoeken en het ziet er weer lenteachtig uit.
Ben benieuwd naar jullie mening.
Groetjes Astrid

27 opmerkingen:

  1. Oh ziet er super uit Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super! leuke frisse kleur.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is erg leuk! ik ben ook altijd op vrijdag vrij, fijn he zo'n lang weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groen is zeker leuk !!! Prachtige creatie weeer Astrid.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    een heel leuk kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    dat is zeker leuk, dat groene kleurtje! Mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg!
    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Astrid,

    Ha ha, jazeker, groen is ook leuk! ;-) Die labeltjes zo vind ik erg leuk gedaan, Super kaartje!
    Fijne dag!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterend kaartje zo mooi met die labels en mooi fris van kleur
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een hele leuke kaart. De afbeelding is erg leuk en mooi met de tags.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sodemieters zeg, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt meis, echt super !!! en ja hoor, groen kan ook heel erg mooi zijn :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Astrid.
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!
    Leuk zo met die 2 tags er in verwerkt.

    gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, hun! I adore the sweet image!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gorgeous Tilda Astrid and your card design is fabulous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is adorable, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met die heerlijke frisse kleuren,echt weer lente.
    Fijne dag nog.
    ]
    groejtes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een fris, vrolijk kaartje !
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow such a gorgeous card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een leuk en mooi kaartje Astrid! Esther zal hier vast heel blij mee zijn. Gave tags heb je ook gebruikt.

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leukerd!! Lekker fris papier.
    Ik zag net tot mijn schande dat ik nog helemaal niet had gereageerd, sorry. Jij bent altijd zo trouw met je berichtjes en het is zo leuk om een reactie te krijgen :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Astrid ik ben op je blog gaan kijken en wat een mooie kaarten maak je. Ik ben ook gelijk volger van je geworden en ik hoop dat je ook eens bij mij komt kijken op mijn blog
    lieve groeten Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. astrid this is gorgeous!!
    good luck for my candy
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  24. this is soooooo sweet! wonderful project!

    BeantwoordenVerwijderen