zondag 6 maart 2011

Kaartje voor mijn zwager

Hallo allemaal,
Ben wat druk met kaarten maken die ik nog niet kan laten zien. Deze eigenlijk ook nog niet maar mijn zwager voor wie hij is bestemd kijkt niet op deze blog. (hoop ik)
Hij wordt 65 maar nog jong van geest enzo en heeft ook een goede kijk op schone dames, maar dan niet een lastige kijk of zo. Dus dacht ik deze kan ik zeker naar hem sturen.
De afdruk is van Kenny K, ik zag dit kaartje op een blog ergens een poos geleden, ik vond het koortje zo leuk. Dat was een hele toer maar het is gelukt. Heb er ook een beetje mijn eigen draai aangegeven. Ik ben zelf niet zo van het rood, daarom was het even zoeken naar rood papier.
Het afdrukje is met copic markers gekleurd. Het zware papier had ik ook nog ergens, en als je goed kijkt staan er rozen op. De tekst op de pc gemaakt. Nu nog een enveloppe maken, maar dat is zo gebeurd met mijn Scor pal.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Nog een fijn weekend en deze week plaats ik weer wat, want dan kan de kaart van mijn zus de deur uit.
Groetjes Astrid

23 opmerkingen:

  1. hee mooie kaart voor Cor, vind tie vast gaaaaff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie onwijs leuk zeg!! Leuk gedaan zo met die touwtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jahoor zal zeker in de smaak gaan vallen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou meis, ik denk dat die kaart wel in de smaak zal vallen hoor hihihi, ik vind hem helemaal geweldig, prachtig gedaan zo !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart, de sexy dame zal denk ik wel inde smaak vallen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een sexy verjaardags kaart zeg, tja welke man zou deze nou niet gaaf vinden hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super uit voor een man hihihi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw...wat een sexy kaart, die wil iedere man in de bus krijgen;)
    Leuk gedaan de lintjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke kaart zeg. Daar zal je zwager vast blij van worden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    schitterend kaartje!

    dat zal zeker in de smaak vallen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Astrid, je zwager zal er zeker blij mee zijn, komt waarschijnlijk wel op zijn nachtkastje te staan.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super kleuk kaartje voor de mannen onderons.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk deze kaart, hij zal er wel erg blij mee zijn!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Wat een geweldige kaart :D Ik ben helemaal weg van dat afdrukje, je zwager kan het vast waarderen!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dan zal dit gave kaartje zeker bij hem in de smaak vallen Astrid! Zeker met zo'n schone dame er op haha. Heel mooi gedaan!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind het een super leuke en grappige kaart voor je zwager!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige kaart Astrid! Ik vind hem wel een beetje kinky hihihi!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig leuke kaart Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kaartje heel erg mooi in die kleuren en ja die stempel echt te gek hier is je zwager vast heel blij mee
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, Astrid wat een schitterende kaart en nog bedankt voor je felicitaties en het deelnemen aan mijn Candy!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pretty and cool all in one, thanks for sharing!

    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen