vrijdag 18 maart 2011

Mo Manning


Hallo iedereen,
Het is weer vrijdag en lekker bijna weekend.
Deze keer een kaart met een afdrukje van Mo Manning, ik vind deze afdrukjes altijd zo mooi en ook erg leuk.
Deze kaart is voor mijn vriendin Nathalie die was van de week jarig, en ze zal hem zeker ontvangen hebben zodat ik hem op mijn blog kan zetten.
Gekleurd met de copics, maar dan op de manier van eerst licht dan donker.
Dat bevalt me toch beter moet ik zeggen. Mijn hersenen zeggen wat anders als ik het van donker naar licht doe, voelt niet goed aan, maar dat zit waarschijnlijk tussen de oren, omdat ik natuurlijk met Pergamano ook van licht naar donker ga.
Papier is van Art Talent en de pareltjes ook. De bloemen met een retropons gedaan. En de randjes met een Martha Steward pons en bewerkt met distress ink.
Iedereen een heel fijn weekend, en alvast bedankt voor alle lieve berichtjes.
Groetjes Astrid

25 opmerkingen:

  1. Astrid! Awe! This is so cute! I have always loved this little image. Poor kitty looks like it is being squeezed to pieces hahah! I love those cheerful papers you used!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh daar is die leuke afdruk weer, en wat heb je er een fantastische kaart meegemaakt.
    Je ziet altijd zoveel herkenbare afdrukjes en dan denk je, die moet ik ook nog eens gebruiken. Maar ik zie altijd zoveel mooie dingen bij het kijken bij de andere bloggers.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en heel mooi ingekleurd! Inkleuren is iets heel persoonlijks, iedereen doet het op zijn eigen manier denk ik ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een prachtig kaartje!!

    en een hele leuke stempel,en heel erg mooi gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww, wat een schitterende kaart meis, je heb het afdrukje ook supermooi ingekleurd, echt toppie hoor !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat een ontzettend leuk en vrolijk kaartje!!! En wat een leuke stempel, heel mooi ingekleurd!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief kaartje met een schattige momanning erop heel erg leuk.
    fijn weekend,gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje. het stempeltje is helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel schattige stempel, en ook kaart Astrid!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje Astrid !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een bjoetie weer Astrid! geweldig, wat een leuk stempeltje, en super ingekleurd.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super schattig kaartje Astrid! En inderdaad het is een heel lief stempeltje! Je vriendin is er vast heel blij mee!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een schitterende kaart geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tis weer een leukertje.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Astrid,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk kaartje, leuk papier en de digi helemaal geweldig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah, prachtig! En een heel leuk afdrukje inderdaad. Wist je dat Mo Manning nu een digi voor €1,- heeft, actie voor Japan geloof ik.
    Fijn weekend.
    Hugs Ingrid
    ps bedankt voor al je lieve berichtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow Astrid perfect colours for this fab Mo's image and gorgeous colouring
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi kaartje astrid en die stempels vind ik zelf ook altijd leuk, deze heb ik ook eens gemaakt. Als je zin hebt kom dan ook eens op mijn blog kijken.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt hem zo mooi ingekleurd Astrid..en je kaarjte is prachtig!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat hem je het schatje prachtig ingekleurd!!Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Astrid,

    Nou, als dit beter werkt voor jou, van licht naar donker, dan zou ik dat lekker gewoon doen! Je kaart ziet er super uit, dus helemaal goed! Wat een leuke afbeelding, maar och, och, wat een arme kat! Hi hi!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een fantastisch leuk kaartje!
    En hoe je het ook inkleurt....als jij er maar tevreden over bent en mooi vindt is het toch OK?

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen