dinsdag 12 april 2011

Kaart voor mijn schoonvader


Hallo allemaal,
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonvader, wat was dat moeilijk zeg om voor die man iets te verzinnen. Totdat ik een kaart zag op het blog van Suze, die vond ik echt bij hem passen. Hij vind het nl niet zo leuk als iemand zijn leeftijd weet.
Maar wonder boven wonder vond hij de kaart prachtig, hij had hem niet open gemaakt tot de dag zelf en belde zelf op om te vertellen hoe mooi hij hem vond. Ik vond het een pluim voor mezelf waard. hihi
De kaart is gemaakt van een beetje blauw grijs papier waarvan ik de randen en de cijfers heb bewerkt met distress ink. De bloemen met de retro ponsen en de blaadjes met een EK succes pons. De hanglar en stanglar afdruk met copic markers gekleurd. Op de achterkant van de tag (die bij de Action vandaan komt) heb ik hartelijk gefeliciteerd gestempeld. Zoals jullie zien is hij ook niet gefotografeerd door mijn man in het fototentje want de tijd ontbrak, want hij moest snel weg de kaart.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Astrid

23 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en de leeftijd op de achtergrond eerg mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg, heel erg leuk met de leeftijd in cijfers erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid wat heb je er een mooie kaart van gemaakt mooie kleuren enn geweldig dat je schoon vader hem mooi vond.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje en wat fijn
    dat je schoonvader hem ook mooi vind nog
    van harte gefeliciteerd met je schoonvader

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart is dit Astrid! Geweldig dat je schoonvader er zo blij mee is. Nog van harte gefeliciteerd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend, ik kan me voorstellen dat je schoonpa daar blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Astrid,
    Mannenkaarten maken blijft moeilijk, maar het is je toch heel GOED gelukt en foto's van kaarten zijn vaak minder mooi dan de kaart zelf.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    wat een super leuk kaartje!!
    erg leuk met die cijfers en nog van harte gefeliciteerd met je shoonvader!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk mannenkaart, nog gefeliciteerd met je schoonvader.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk hoor en nog gefeliciteerdd met vader Koos xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je schoonvader! 83 al, dat is een hele leeftijd.
    Je kaartje is prachtig en heel geschikt voor mannen, mooie details zoals de huisjes op de achtergrond :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Harstikke leuke mannenkaart en alsnog van harte gefeliciteerd!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is een super mooie kaart heel mooi ook met de cijfers erop.Verder mooie kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Astrid,zo leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echte mannenkaart,ik blijf het zelf lastig vinden ,ik ben bezig met een kaart voor mijn zoon die 17 word,maar het is het nog niet.Maar goed we gaan gewoon weer verder.
    fijne dag nog.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi,

    wat is ie superleuk zeg!!! Nog gefeliciteerd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig kaartje is dit zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje geworden toch.
    Van Harte nog.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card, hun, love the sweet image!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk gedaan, Astrid! En gelukkig was hij er blij mee, ook al staat z'n leeftijd er op, super! Ach, en je kunt de cijfers ook als decoratief zien, zoals dit mannetje er gezellig tussendoor wandelt, toch?! Leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie mannenkaart Astrid. fijn dat je schoonvader 'm ook geweldig vond, maar da's ook niet zo gek natuurlijk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Astrid! Awe! He will love it! So cute how you incorporated his age!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen