dinsdag 19 april 2011

Kenny K's Krafty Girlz Challenge en verjaardagskaart Josine

Hallo allemaal,
Vandaag een kaart voor de challenge van Kenny K's Krafty Girlz, het thema Anything goes.
De kaart heb ik gemaakt voor de lieve vriendin van mijn zoon, ze viert vandaag haar verjaardag. Ik kreeg gisteravond al een sms dat ze hem super mooi vond.
Ze houd nl erg van roze en mijn zoon helemaal niet, dus zo af en toe verwen ik haar met iets rozigs.
Het papier is weer van Art Talent en de bloemen zijn van glitterpapier gemaakt met de retroponsen. De charm heb ik een keer gewonnen bij een candy. Het tekststempeltje is van het Kruidvat, en de zwarte rand heb ik geknipt met een figuurschaar.
Ik heb er zoveel dat ik daar maar eens wat meer gebruik van moet maken, ik vond het wel leuk staan zo.
Dit is de binnenkant van de kaart met een label van Magnolia waar ik iets heb opgeschreven, en de rand is van een Martha Stewart pons, de Doily Lace.

Ik wil jullie ook nog hartelijk bedanken voor alle lieve en leuke berichtjes die jullie achterlaten over mijn kaarten.
Erg leuk om te lezen allemaal.

Groetjes Astrid

22 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,begrijp best dat de vriendin van je zoon hem leuk vindt,hij is super,en de kartelschaar geeft een geweldig mooi effect
    Leuk dat je deze week met KKKG meedoet,veel succes
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Astrid !
    Erg leuk met die binnenkant met extra tag !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart!!!, Astrid.
    Liefs, Frouwkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, Astrid, the papers are fabulous and I love the image!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuke kaart en gefeliciteerrddd met Josine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje! Mooie kleuren en leuk met dat randje van de kartelschaar :D
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart en leuke stempel.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een schitterende kaart geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Astrid! en wat een leuke stempel.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een súperkaart Astrid!! Hij is echt geweldig en de afbeelding past er helemaal bij.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Astrid,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit is een prachtige kaart, mooi ook met de tag aan de binnekant van de kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    wat is ie ontzettend leuk!!!! Gefeliciteerd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful card.. Thanks for joining us this week.. Hugs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een prachtig kaartje zo mooi die kenny k dame vind de tag erbij ook erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Astrid,

    Wat een stoere meidenkaart, wat een aparte afdruk, zo krijg je een heel andere uitstraling op de kaart.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow!
    This is so very gorgeous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuke kaart Astrid.
    Lekker vrolijk en mooi afgewerkt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker stoer zijn ze hé de kenny k.
    Heel leuk kaartje weer.

    groejtes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen