zondag 3 april 2011

Nog een Mo Manning


Hallo iedereen,
Ik vind de afbeeldingen van Mo Manning zo ontzettend mooi getekend, tot in detail.
Dit is de kaart die ik gemaakt heb voor de verjaardag van mijn man, gisteren.
Zoals eerder verteld had ik een hele andere op het oog en ook al half op weg gemaakt, maar de klik tussen die kaart en mij was er totaal niet.
Toen moest ik in 1 dag tijd nog een andere verzinnen en in elkaar zetten.
De kaart geeft al aan wat mijn man in de zomer graag doet.
Het papier is een ratjetoe van allerlei merken. En alle andere frutsels erop die had ik nog liggen.
Het afdrukje is bewerkt met Distress ink zodat er een mooi randje op komt.
En natuurlijk ingekleurd met Copic Sketch en Ciao markers, ik begin het een beetje onder de knie te krijgen al moet ik zeggen dat de wat grotere oppervlakten te kleuren nog wel een klusje zijn.
Fijne zondag weer, hier is het mistig, kan niet eens de kleine lammetjes op de dijk zien, en dat is maar een meter of 50 bij mijn huis vandaan.
Groetjes Astrid

28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je man. Ik vind je kaart geweldig geworden. Wat een ontzettend leuk afdrukje is dat zeg.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind deze wel echt grappig hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww super kaart leuke image joh , nog vanharte met je man groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoere mannen kaart,leuke stempel.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart! En prachtig al die papiertjes die op het eerste gezicht niet bij elkaar horen maar toch een mooi geheel vormen :)
    Nog gefeliciteerd met je echtgenoot ;)!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke mannenkaart is het geworden Astrid! Nog van harte gefeliciteerd met je mannetje! :)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Astrid,
    What a fabulous man card this is. I lov ethe papers and the colours. The image is fantastic. Great card.
    Hugs,
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart weer Astrid!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je man Astrid.
    Het is een super leuke mannenkaart!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!! En je kaartje is hartstikke leuk geworden!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man Astrid.
    Je kaart is prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart, leuke digi en nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag, jullie hadden er mooi weer bij, misschien de B.B.Q. aangestoken?

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Astrid , mooie kleuren combinatie.
    Gefeliciteerd met je man.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supers mooi kaart Astrid, Lekker stoer en mooie kleuren.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw wat een super mooie mannenkaart en
    nog van harte gefeliciteerd met je man

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi

    een super gave kaart!

    gefeliciteerd met je man!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte met de verjaardag van je man Astrid!
    Super stoere kaart heb je voor 'n memaakt!
    En nu maar hopen dat we een mooie BBQ-zomer krijgen!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaart geweldig mooi geworden en Wat een ontzettend leuk afdrukje is dat zeg.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card, love the fun image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooh hun, fabulous card! Love the colours!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cute and fun!!!!, thanks for sharing!

    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is fabulous! love the layout and colours and your colouring is amazing! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Astrid!

    Nog gefeliciteerd met je man en wat een leuke kaart heeft hij van je gekregen, geweldig leuke afbeelding ook! Het mooie weer komt er weer aan, dus wie weet binnenkort een keer weer echt bbq-en!

    Groetjes en fijne dag!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een beetje een late reactie van mijn kant hihihi, maar je weet vast wel waarom :) Druk druk :)
    Je kaartje is echt een toppertje hoor, ziet er super uit, ik ga vanavond ff stansen voor je, dan kan het morgen op de bus :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card Astrid, such a great image
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mannenkaarten zijn altijd moeilijk om te maken, maar deze is erg leuk geworden.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen