vrijdag 13 mei 2011

Een Tag voor de challenge Anyone for Anya

Hallo allemaal,

Door de storing ben ik ook mijn tag kwijtgeraakt, dus bij deze nog maar een keer.
Ik had voor mijn verjaardag van Christa een aantal stempelafdrukjes gekregen waaronder twee nieuwe van The Greeting Farm. Toen ik deze zag wist ik het meteen, hier moet ik een tag van maken.
Het papier met de distresser van Tim Holtz gedaan en met Distress ink Walnut Stain. Een hart doily erop,ook bewerkt,stukje ribbelkarton en een stukje jute. Gelijk mijn nieuwe harten van Marianne Design gebruikt.
Het afdrukje gekleurd met oa mijn nieuwe Copics.
Tja wat moet ik er nog meer van vertellen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.En hij doet mee op advies van een paar blogvriendinnen voor de challenge Anyone for Anya.
Jammer dat de reacties die al geplaatst waren verdwenen zijn, maar ik hoop dat jullie nog een keertje langskomen.
Groetjes Astrid

31 opmerkingen:

  1. Dat is een ontzettend mooie tag geworden Astrid! Mooi dat vintage met dat blauw!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag Astrid!! En een hele leuke kleurencombinatie en stempel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag gemaakt. Ik hoop dat mijn kaartje ondertussen aangekomen is.
    Jij hebt wel een hele leuke verjaardag gehad zie ik, mooie kaartjes, mooie cadootjes.
    Als nog Gefeliciteerd !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig leuke tag Astrid.
    Pfff balen, die storing hè, khad er ook last van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat ontzettend leuk gemaakt zeg!!!
    Ja die storing, het was wat, telkens weer kijken: doet blog het al?? Hoezo verslaafd??? LOL
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag Astrid, heel mooi ingekleurd!
    Ja, die storing, ik ben ook reacties kwijt, jammer :(
    groetjes en een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    een prachtige tag!

    ik kon ook sinds gisteren niet op blogs!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gisteren ook al hier geweest om een reactie te plaatsen, alle reacties die ik gisteren geplaatst heb zijn allemaal weg. Ik hoop dat dat niet meer voorvalt want dat vind ik minder leuk.
    Maar je tag is leuk gemaakt hoor Astrid !
    is mijn kaartje al aangekomen ?
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tag is dit, ik ben ook helemaal gek van dat hart en dat ribbelkarton, kortom geweldig.
    Fijn weekend Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi tag zeg, echt super! Die harten vind ik erg mooi en alles past zo perfect bij elkaar, geweldig. Hen helaas mijn bericht ook opnieuw moeten plaatsen ook al mijn berichtjes zijn foetsie!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie tag heb je gemaakt
    Ik heb nog niets ontdekt wat ik kwijt ben
    maar ja daar doe je toch niets aan

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een leuke stoere tag Astrid heel mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige tag heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou idd wat een dom gedoe met die storng zeg, maar je tag is echt heel mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooie tag heb je gemaakt
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Totally fabulous!
    Love your creation!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A gorgeous tag, I love the colours.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een geweldige tag is het geworden Astrid!
    Groetjs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige tag met een heel mooi ingekleurd afdrukje!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww, wat een schitterende tag meis, ziet er echt super uit hoor, ook heel erg mooi ingekleurd !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is ie stoer, je kunt met deze zo meedoen aan de challenge bij Anyone for Anya!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ziet er geweldig uit hoor, en idd wat durvina zeg kom en doe mee met de afa challenge, tis nu het thema teen of punk kaart/creatie liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha dat poppetje! erg mooi gemaakt deze tag zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous tag hun I love the image its gorgeous.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is deze leuk, Astrid! Wat een stoere meid heb je er op gezet, super! Mooi gekleurd, echt een topper!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love your tag! It's gorgeous! Thank you so much for joining us at AFA!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So cute and punky! love the papers, the fab coloring and the fun embellishments! Thanks for playing along this week at Anyone for Anya! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi sweetie, this is just stunning work, big hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen