zondag 22 mei 2011

Een zomerse Tag

Hallo allemaal.
Zo nog maar een tag gemaakt, ben nl een beetje druk met een paar kaarten voor oa mijn Zus Maris en haar dochter en ja die kan ik nog niet plaatsen natuurlijk.
Daarom heb ik vandaag nog maar een tag gemaakt met een nieuw afdrukje van The Greeting Farm, gekregen van Christa. Papier is van Art Talent en de ticket was een freebie.
De rand aan de zijkant is van Magnolia, gekregen van mijn zus voor mijn verjaardag.
De bloemen zijn ook van Magnolia en die heb ik gemaakt zoals Christa laatst liet zien in een tutorial, suikerbloemen.
De afdruk is gekleurd met Copics, ik heb er lekker veel bijgekregen van mijn man Jack dus ik kan alle kanten op. Ben zo blij, heb er nu 132, ik kan voorlopig lekker vooruit.
Ik vind het leuk als jullie langskomen en me vertellen wat jullie er van vinden. Dat is altijd zo leuk om te lezen. Alvast hartelijk bedankt daarvoor.
Groetjes Astrid

23 opmerkingen:

  1. Ja ik ben gek op tags om te maken zo leuk voor aan een kadootje.

    Die van jou is ook weer heel erg leuk geworden.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke zomerse tag geworden!!
    Ben benieuwd naar de verjaardags kaartjes.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke tag! Mooi gedaan met het randje en de bloemen zijn schitterend!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke tag heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk Astrid en wat lief van je man!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww, wat een schitterende tag weer meis, prachtig afdrukje, hele mooie details, echt super !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    wat een superleuke tag!!!! Wat zijn die afdrukjes leuk zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is wel een super leuke en mooie tag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Astrid wat een super leuke tag!
    Zoals je de rand van Magnolia hebt verwerkt....helemaal top!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke tag! En wat heb jij een hoop COPICS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie tag Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tag, Astrid. Gaaf!!!! zo met die suikerbloemen!
    Liefs, Frouwkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat moooi Astrid!!!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een prachtige tag Astrid!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een zomerse tag, mooi hoor!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie tag Astrid.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi sweetie, this is just stunning work, big hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hi astrid
    such a gorgeous tag. thanks for your funny comment on my blog
    me and the frog say
    bye bye see you
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow Astrid!
    I love your totally gorgeous tag!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi sweetie this tag is gorgeous I love the image its awesome hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A gorgeous tag, pretty colors and love the heart edge!

    BeantwoordenVerwijderen