donderdag 26 mei 2011

Lekker kopje koffie??????


Hallo allemaal.
Ik heb deze easelkaart gemaakt om mee te doen voor de DT Call bij Krea Teja.
En de motivatie daarvoor is dat je met knutselen heerlijk lekker kunt ontspannen zoals het bovenste afdrukje en een lekker kopje koffie kunt drinken, of thee bij je knutselen zoals het onderste afdrukje, beiden zijn van Sugar Nellie. Ik vind dat nl erg passen bij de blog en de webwinkel van Thea omdat men daar altijd zo rustig met je omgaat als klant zijnde.
En Thea op het blog altijd mooie dingen laat zien.
De kaart is gemaakt van lichtgrijs cardstock en met roze papier van Papicolor, het andere papier is van Art Talent.Een Martha Stewart pons gebruikt en een doilyhart. De bloem natuurlijk zelf gemaakt. De ronde tekst is een freebie. En de tekst naast het koffiedrinkende meisje heb ik van een lieve blogvriendin Tammii. Zij heeft me ook de afdrukjes van Sugar Nellie gestuurd, dank je wel hoor Tammi.
De afdrukjes zijn gekleurd met Copic Colours.
Nog een foto van wat dichterbij.
De kaart heb ik inmiddels al niet meer want de dochter van mijn zus Maris is bijna jarig en zij heeft de kaart inmiddels wel ontvangen.
Zo, wat een verhaal is het weer geworden, ben erg benieuwd hoe jullie deze kaart vinden en alvast ontzettend bedankt voor de lieve en leuke reacties.
Groetjes Astrid

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. De stempeltjes zijn erg schattig. Succes met de DT call!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Astrid, wat een leuke kaart is dit geworden. Succes bij Kreja Thea, ik zal voor je duimen. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er geweldig uit hoor, ik ga duimen voor je groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje is dit geworden. Succes verder.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart is het geworden!!
    Succes met bij Krea Thea, dat wordt duimen voor je;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous I love the manga images they are both fabulous.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal super Astrid!
    Ik hoop voor je dat je een kans maakt voor de DT call!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje en succes
    met het DT schap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke vrolijke easelcard heb je gemaakt Astrid.
    Succes met de DT call!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk deze kaart , en jamie heeft hem ontvangen hoor, hij is echt heeeelll leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje hoor.
    Ben benieuwd wie er gaat winnen bij crea teja.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Astrid, like I said before your card turned out gorgeous! I love what you made with those cute Manga's. :) Have a great Friday! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww, wat een geweldig mooie kaart weer Astrid, ik ga voor je duimen hoor :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. loef kaartje heb je gemaakt, veel succes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een schitterende kaart geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een prachtige kaart, erg sprekende kleuren en leuke details!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!
    veel succes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een sjieke kaart Astrid, succes ermee bij Creja Thea. Eindelijk doet mijn blog het terug, wat heb ik dat gemist. Mijn dochter heeft nu firefox geplaatst (had ik gelezen bij Wil) en nu lukt het terug. Oef.
    Fijn weekend
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Astrid,
    Via via bij jou Blog terecht gekomen, je maakt prachtige creaties, ben dan ook volger geworden, al is het door "Blogger problemen" als anoniem,terwijl bij de berichte wel een foto staat.
    Groetjes van Scrappingann

    P.S. IK VERLOOT EEN CANDY!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a cute card, I love your embellishments.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje Astrid! Ook je labels vind ik echt supersss

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. That is adorable, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige easel kaart ,nou maar hopen dat je het word.
    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hij is gaaf Astrid!
    Veel succes bij KreaTeja

    ps, weet je trouwens dat je de woordvertificatie nog aan hebt staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gemaakt! Leuke afbeeldingen en zo lekker vrolijk zo!! Gezellig!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous creation sweetie, love your colour choice too hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk kaartje zeg!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een plaatje zeg, succes met de DT call
    en een fijne verjaardag bij je zus.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Astrid,
    Ik heb een kijkje genomen op je blog, wat maak je een mooie en leuke dingen. Tot mijn schande zag ik dat ik je blog nog niet volgde, terwijl je wel zo trouw bij mij berichtjes achterlaat.Bedankt daarvoor. Dat ga ik snel goedmaken en je blog volgen, want ik wil wel meer zien.
    Groetjes Marianne
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen