donderdag 2 juni 2011

Een tag Paris


Hallo allemaal.
Wat gaat een week toch snel voorbij. En dan heb ik zelfs nog wel vrij gehad deze week.
Deze tag is een Stedentag, ik zag het thema ergens op een buitenlandse blog en vond het zo leuk. Misschien volgen er meer.
Papier natuurlijk weer van Art Talent. De koffers heb ik los gemaakt en Tilda ook. De Eiffeltoren is ook van Magnolia. Het bloemetje ook, die is van een Doohickey en de kleine bloem zelf gemaakt met een pons.
De tekst op de PC.
Alles gekleurd met de Copic Markers.
Nu snel naar het strand want het is hier een schitterende dag.
Fijne dagen iedereen en ik zie wel aan jullie berichten wat jullie er van vinden.
Heel erg bedankt daarvoor.

Ik vergeet ook helemaal te zeggen dat ik bij Heidy twee digi stempels heb gewonnen van Mo Manning, nou ik heb ze inmiddels gekregen en ze zijn prachtig. Dank je wel hoor Heidy.
Groetjes Astrid

30 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Astrid!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah Paris... ja die vind ik natuurlijk extra leuk hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat een prachtige tag Astrid!!!
    Veel plezier op het strand!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er mooi gemaakt Astrid en veel plezier op het strand!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hardstikke leuke tag Astrid!
    Liefs,Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tag Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende tag, krijg er een vakantiegevoel van! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super gave tag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, geweldige tag!
    Astrid, nog hartelijk bedankt voor je hulp met het 'boven houden' van mijn blogcandybericht:). Ik had je ook al een mail gestuurd maar ik krijg hem elke keer terug.
    groetjes en hopelijk ben je niet verbrand aan het strand, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is echt leukkkkkkkkk vooral die eifeltorne zegggg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. this is just adorable
    thanks for joining my blog candy
    good luck
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous.

    Lotsa hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tag, Astrid. Leuke details.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That is fun, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tag! Heel mooi van kleur en met superleuke stempels.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tag geworden zeg,ziet er erg leuk uit.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is ie leuk! ik ben nu bezig met een tag te maken voor de circut. zodat ik er een kaart van kan maken. vind dat model altijd wel erg leuk.
    ontzettend lief gemaakt jou tag :)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk gedaan zo Tilda op de koffers!
    Prachtige tag is het geworden!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige tag is dit geworden Astrid,
    echt een vakantie tag.
    fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een onwijs leuke Tag!! Leuk thema!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi sweetie, I am loving this gorgeous creation here, just fabulous, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Astrid, wat een super leuke Tag heb je weer gemaakt! Ben even aan het neuzen geweest op je blog en je bent goed bezig zeg met je Tags! Super leuk hoor. Nog een fijne zondag gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is deze leuk, Astrid!! Super!! Erg leuk om aan iemand te geven die naar Parijs gaat, of gewoon om zelf even lekker bij weg te dromen, hi hi! Super, hoor, erg mooi gemaakt!
    Groetjes en fijne dag nog!
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow!
    Love your totally gorgeous creation Astrid!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A gorgeous tag and image.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful work, Astrid....love the image and colours you have use!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie tag heb je gemaakt! Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Astrid, tried to post a comment earlier but wouldn't let me. Your tag is beautiful, wonderful scene you created! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen