maandag 27 juni 2011

Terug van vakantie


Hallo allemaal,

Jullie zullen wel gedacht hebben wat komt ze weinig op de blogs, maar we zijn heerlijk op vakantie geweest, eerst 5 dagen in Parijs en daarna een week naar de Dordogne. We gingen weg uit Parijs met regen en 15 graden en in de Dordogne was het 32 graden en bloedheet. En dat is de hele week zo gebleven, je kunt wel zeggen dat ik het mooie weer hier mee naartoe heb genomen.
Vanaf nu ben ik dus weer helemaal paraat en kan weer reageren op jullie mooie projecten.
Groetjes Astrid

11 opmerkingen:

  1. Haha, ik moet inderdaad zeggen dat ik vandeweek aan je dacht zo van: waar is ze toch??? Gelukkig een goeie reden voor je afwezigheid!!! Lekker weggeweest?? Vast wel!!! Nu nog 1 daggie napuffen hier en dan wordt het gelukkig weer wat koeler....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmm, heerlijk vakantie, welkom terug.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi zus jaa ik ist natuurlijk wel waar je was, ben benieuwd naar je verhalen ennnnn heb je phippil en nathalie nog gedag gezegt ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug, fijn dat je het goed hebt gehad :) Wij gaan over een kleine 3 weken naar de Dordogne. We gaan al jaren naar Frankrijk maar meestal de andere kant op, hier zijn we nog nooit geweest. Was het mooi?
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Astrid, fijn dat je het leuk hebt gehad!!
    Welkom terug!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé wat leuk je was dus in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug en wat fijn dat jullie toch
    nog mooi weer hebben gehad

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug hoor meis, wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad, ik hoop dat je lekker uitgerust bent :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat je genoten hebt van de vakantie.
    Ik ben 25 dagen weggeweest dus kan nu weer bloggen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sounds like a lovely trip, would be a great place to go.

    BeantwoordenVerwijderen