woensdag 27 juli 2011

Gast Designer


Hallo allemaal,
Ik had me opgegeven op de site van Marianne Design voor Designer for a Day en heb toen deze stempel gekregen, Stampfairy design en er een springkaart mee gemaakt.
Leuk om te doen. Het papier is van Papermania en de Kerst sterren zijn van Marianne Design, de blaadjes van de roll up bloem.
Het afdrukje gekleurd met Copic Markers en de pet bewerkt met Stickles rood, ook de sneeuwman een beetje bewerkt met Stickles Icicle maar dat zie je niet zo op de foto.

Ik wil jullie nog wel even bedanken voor de vele reacties die ik heb ontvangen op mijn vorige post.
Ik ben daar erg blij mee.
Ben ook benieuwd wat jullie van deze vinden.

Groetjes Astrid

30 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Erg leuk kaartje heb je gemaakt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, lijkt me in gewikkeld.
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart, leuke stempel en het modelletje heb ik toevallig ook opgeslagen, vind ik ook heel leuk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid super leuk kaartje!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje en het
    is wel een heel leuk modelletje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, Asrid! Wat ook een leuk model.
    Leuke actie van Marianne Design.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo hee wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Echt weer eens een ander model.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk kaartje Astrid, ik heb me ook opgegeven en ben erg benieuwd naar wat er in mijn brievenbus gaat vallen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig hoor je kaartje.
    Deze modelletjes blijven leuk.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er superz uit, leuk kaartmodelletje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een prachtige kaart geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stempel!! En wat een leuk kaartje heb je er mee gemaakt!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart heb je ermee gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He Astrid!!

    Dat is lang geleden he.... Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! En wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Ik heb een hoop van je creaties gemist zie ik al.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een goed idee, een spring kaart.Leuke stempel trouwens ook!

    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een schitterend kaartje!!

    een heel leuk model kaart!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superrr mooi is tie Astrid!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geweldig mooie kerstkaart Astrid.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een hele mooie kaart geworden, Astrid.
    Een heel mooi model kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje!!!
    Het model van deze kaart is ook erg apart!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lieve kaart astrid ,,schattig stempeltje leuk hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great work Astrid, I love the design.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow totally fabulous Astrid!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel erg leuk geworden, Astrid, leuke stempel!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hi astrid
    first I would like to say congratulation to the GDT Marianne design. your card is wonderful
    send you xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtig modelletje is dit Astrid!!
    Schattige stempel ook

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuk kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Enjoy reading your blog and others. I think of blogs as a way to share and receive ideas and tips. I hope to start one some day too. My passion is sewing and embroidery.
    portrait photographer glasgow

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooohh this is gorgeous Astrid, love the design and papers!

    BeantwoordenVerwijderen