zondag 14 augustus 2011

Blue Christmas


Hallo allemaal,
Vandaag een kerstkaart in het blauw, dat viel niet mee omdat ik eigenlijk kerst niet associeer met blauw. Maar ik moet zeggen dat ik er zelf erg tevreden over ben.
Deze kaart doet mee met The Sugar Bowl en daar is het thema Blue.
En aangezien ik net van een lieve blogvriendin wat stempelafdrukjes had gekregen dacht ik, ik doe mee.
Het stippelpapier is van Art Talent en het lichtere blauw is perkamentpapier ijsster.
Verder heb ik een stans gebruikt van Marianne Design en een stempel met zilver embossen met mijn nieuwe heat tool, dat is een prachtig gebruiksvoorwerp al zeg ik het zelf.
Je bent zo klaar, waar je anders toch wel een paar uur op moest wachten.
Het afdrukje is van Sugar Nellie - Simply Sassy - Christmas Kisses en ik vind ze leuk.
Natuurlijk gekleurd met Copic Markers. En het bloemetje die zal 1 van jullie ongetwijfeld herkennen. Ben benieuwd of ze het ziet.
Zo dat was het weer voor vandaag, de zon schijnt hier heerlijk, dus we gaan vanmiddag maar eens lekker weer naar het strand, voor een wandeling.

Groetjes Astrid

29 opmerkingen:

  1. Wauw wat prachtig Astrid ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!!!!
    Fijne dag vandaag!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige blauwe kerstkaart!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart zo in het blauw. Ik ben ook erg van het kerstrood, maar een blauwe vind ik toch ook wel super.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje Astrid en het afdrukje is ook leuk zeg! Lief dat je die gekregen hebt...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart in de prachtige kleur blauw!!
    Ik vind het een schitterende kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Astrid!
    En kerst is voor mij ook gauw rood en groen maar blauw kan toch ook goed als je aan de winter denkt...
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Astrid!
    mooie kleuren en details ook.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Astrid en geniet van je wandeling!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een schitterende kaart geworden. Blauw is voor mij eigenlijk ook een Kerstkleur.
    Heb al vele blauwe gemaakt.
    Je afdrukje is heel mooi geworden, en dat geldt ook voor je frame.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje weer!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje zeg... ik vind de kleur geweldig mooi zo, weer eens iets anders dan rood of groen toch?
    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en super mooi kerstkaartje en de
    kleur vind ik erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey meis, wat een geweldige kaart zie ik hier op je blog, ik vind hem helemaal geweldig, prachtig in deze kleur hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, this is fantastic! Love the image and your coloring! Great take on the sketch, too!

    Thanks so much for playing with us in The Sugar Bowl.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid your card is so Pretty! Love the die cut you used around your image! Love it!
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bij een blauwe Kerst denk je eerder aan donker blauw, maar dit is super, mooi hoor
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi sweetie this is stunning gorgeous colours and fab details, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sweet card with the border of that girl 's image, it is superb creation of card. Blue colour is best to make attractive card in short time. As per my experience single colour makes beautiful card.
    school first aid kits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is stunning! gorgeous design and fabulous image! hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuke kaart, Astrid, ik vind de kleur heel erg mooi!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous work, I love the blue tones.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldig leuke kaart Astrid!
    Mooi papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen