vrijdag 30 september 2011

Kerstkaart Sugar Nellie


Hallo allemaal,
Vandaag een kerstkaart met Bella Bunting die ik gewonnen had bij Simply Sassy. Eigenlijk is Bella geen kerststempel maar ik dacht weet je wat ik trek haar kerstkleding aan dat moet lukken en dat is het geloof ik wel. Het papier is van de Action en de Klok die heb ik gekregen van een hele lieve blogvriendin. Deze is bewerkt met Crackle Paint van Distress. Dat is leuk spul. Hier zien jullie ook nog de binnenkant van de kaart.
Bella is gekleurd met copic markers en de randen zijn allemaal gedaan met Distress Ink Walnut Stain. De bloem is ingespoten met Glimmermist en gemaakt met EK succes ponsen en de blaadjes van mijn zus Maris.
Het tekstje vond ik op internet en dat paste wel bij de klok.

Nu nog iets anders, ik heb een Tag you're it award gekregen van Sue, thank you so much Sue.
Eigenlijk moet je een heleboel dingen over jezelf vertellen maar jullie weten al zoveel van me.
Dus als je wilt neem hem mee, de Award want jullie verdienen hem allemaal.
Ik vind het geweldig om al de reacties te lezen bij mijn kaarten en zo, bedankt hiervoor hoor.

Tot slot, iedereen een heel fijn en vooral zonnig weekend. Geniet er nog maar even van zolang het nog kan.
Groetjes Astrid

28 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Wat een gave kaart!! Leuk idee Bella kerstkleding aan te trekken!! Toevallig heb ik Bella ook gewonnen, bij de club van Tiets. (nog geen kaart mee gemaakt, maar dat komt nog wel).
    Leuk ook om de klok te bewerken met Crackle Paint!! En ook de binnenkant gedaan!
    Jij ook een fijn weekend! Ik geniet ervan hoor!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou meis, zo in het groot is ie nog mooier hihihi, wat een schitterende kaart en die afbeelding .... echt super mooi ingekleurd, de klok .... woowwwwwww, een heel mooi geheel zo !!

    liefs Astrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Astrid!
    En Bella is super "kerstig" geworden
    zo in deze kleurtjes!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is fabulous, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is celebration their 1st birthday with a giveaway, plus lots of special this month, I am inviting you to check it out at the pixie blog - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    kan toch heel goed zo in die kerstkleuren!! Ik vind het een hartstikke leuk kaartje weer!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi kerstkaartje! Grappige stempel en leuk gecombineerd met de klok :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Astrid,leuke stempel,mooi papier,en super die klok.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Astrid. Je afdrukje is heel mooi ingekleurd. Ik vind de klok erachter helemaal top.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Astrid,

    Wat een leuke kaart. Je ziet helemaal niet dat het geen kerststempel is je zou het zo geloven met die kleuren.
    Leuk gedaan.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof kaartje Astrid en wat een leuke stempel heb je gewonnen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! this is gorgeous Astrid! I love the image - she's adorable! and the paper is gorgeous! Really sweet card!
    Hope you are enjoying the weekend!
    Hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart en een goed idee om er een kertskaart van te maken. De klok past perfect erbij.......we wachten toch stiekum erop dat het weer kerst wordt.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje zeg, mooi gekleurd, mooi papier, leuke stempel, helemaal top.
    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi astrid, Wow, I love this! I adore that Simply Sassy image and your georgeous colouring and also the fact that you decorated the inside. It looks fabulous! Hugs, Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg leuk geworden, Astrid!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is leuk geworden, Astrid! En zij kan goed op de kerstkaart, vind ik ook. Met deze kleuren outfit en die grote slobkousen kan ze echt zo door voor kerstvrouwtje!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super Astrid.
    Gaaf is deze stempel ook hè;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuke kaart, zijn leuk he die blokken van action , zze hebben ook weer stempeltjes , zijn ook leuk vooral de tekstjes en de sterrentjes etc xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi kaartje en wat een leuke klok heb je gebruikt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi sweetie, wow this is just stunning hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooie kaart en geweldig met de klok op de achtergrond
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk blog! Ik heb sinds kort ook een blog en vind het leuk om rond te kijken hoe iemand anders het doet. Wouw! Ik kom gauw nog eens kijken...
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen