maandag 24 oktober 2011

Boekenlegger in kerstsfeer


Hallo allemaal,

Wat een prachtige maandag is het weer, de zon schijnt hier uitbundig maar het is wel koud.
Deze keer een boekenlegger gemaakt of eigenlijk is het een boekenlegger hoek. Voor de kerstmarkt alvast maar. Het is eenvoudig te maken van een stukje papier van 14x14 cm. Dan vouw je de hoeken om, dat wordt de achterkant en aan de onderkant kan je hem bewerken zoals ik gedaan heb met een Martha Stewart pons.
Het afdrukje is Tilda van de nieuwe Sweet Christmas Collection, en eigenlijk vind ik ze allemaal mooi.
Gekleurd met Copic Markers en de sneeuwvlokken met stickels gedaan.
De bloem is van Marianne Design bewerkt met crackle paint en stickles, maar de crackle paint zie je op de foto niet zo heel goed. Ook het hart en sneewvlok zijn van de stansen van Marianne Design. Het papier is van Art Talent.

Het leuke nieuws is dat ik kan vertellen dat ik bij de Marine ben aangenomen en daar kan gaan beginnen. Heerlijk weer op mijn oude plekje, wat waren de mannen blij dat ik weer kom.
Ben er wel mee in mijn nopjes.
Zo de volgende boekenlegger ligt al klaar om afgemaakt te worden, vandaag ben ik vrij zodat ik vanmiddag deze maar eens af ga maken.
Fijne dag allemaal nog.
Groetjes Astrid

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige boekenlegger heel mooi van kleur het modelletje blijft mooi en ja die nieuwe Tilda zijn wel erg leuk
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh jaaaa die is echt moooooiiiii xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw het is een schitterende boekenlegger geworden Astrid, gewoonweg te zonde om te gebruiken. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg mooi vind ik deze boekenlegger. De kleuren en de versieringen maken me vrolijk!
    Gefeliciteerd met je oude nieuwe baan! Wat leuk voor je!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid wat een mooie boekenlegger en gefeliciteerd met je nieuwe (oude) baan!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige boekenlegger! Mooi van kleur, enne....gefeliciteerd met je job!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boekenlegger. Heel mooie combinatie dat paars en grijs. Je hebt je afdrukje heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie boekenlegger! en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Je boekenlegger is schitterend, mooie kleurencombinatie en dat hartje is ook zo lief.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww, wat een schitterende boekenlegger Astrid, prachtige kleuren joh !!!
    Hoe is het de 1e dag gegaan??????

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjee, wat is die gaaf Astrid! Wat een leuk modelletje is dit en je hebt 'm erg leuk afgewerkt!
    Succes met je nieuwe baan!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je boekenlegger ziet er geweldig uit, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met de jab en wat een schatje van een boekenlegger !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie zeg, en gefelicitteerd met je job

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A lovely bookmark, such a sweet image and gorgeous colours.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg leuk, Astrid, leuke Tilda ook!
    en veel plezier en succes met je nieuwe baan!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi je bookcorner en gefeliciteerd met je nieuwe baan.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat en gave boekenlegger, en wat een fijn nieuwsn heerlijk weer een baan!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige boeken hoek Astrid en wat leuk dat je ben aan genomen gefeliciteerd.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige boekenlegger/hoek, wat een mooi papier is dat zeg!!!
    Gefeliciteerd met je baan, geweldig!!! Veel plezier en succes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze boekenleggers zijn zo leuk om te maken en jouw exemplaar is helemaal beeldig in dat grijs en paars!
    Begrijp ik het goed dat je terug bent op je oude werkplek (omdat de mannen zo blij waren)?? Ben je burger-ambtenaar of loop je in het blauw???? Elke dag met de veerboot????

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Irene,
    Ik ben inderdaad op mijn oude werkplek terug, waar in Mei geen geld meer was om me te behouden vanuit defensie. En mijn spullen en mijn werkzaamheden zijn gewoon stil komen te liggen toen ik wegging en kan ze zo weer oppakken, vandaar dat de mannen zo blij waren dat ik er weer was. En ja 4 dagen per week met de veerboot mee. En ik ben burger dus hoef niet in het blauw.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello Astrid, How are you? I am doing fine. Totally Awesome! The die cuts are gorgeous. Where are they from? How funny, I just used the MS edge punch today too. The coloring of the image is super as always and is that a new image? I just Love how cute she is.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige boekenlegger, zonde om in een boek te verstoppen!
    Gefeliciteerd met je baantje, leuk dat je terug mocht komen :D!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie boekenlegger
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Astrid, this is beautiful - I love the shape of the card and your colouring is stunning, Hugsm Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Astrid your bookmark is so sweet, love the new Tilda's! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie boeken legger is het weer geworden Astrid en gefeliciteerd met je nieuwe (oude) baan meid.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, wat leuk, Astrid! Dat paars in combinatie met wit, vind ik super mooi!! En leuk idee voor kerstkaarten, dan kunnen de ontvangers er ook nog wat mee doen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi meis
    jeetje deze is super mooi meis
    en wat goed dat je terug bent bij marine
    wauw wat een volgers heb je al meis, ik vind ik heb wel een mooi nummer, 175, hihihihi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Eindelijk even tijd om te komen kijken,prachtige boekenlegger.Maar ook je vorige projectjes stuk voor stuk leuk.Succes met je dingen maken voor de kerstmarkt.
    fijne dag nog,groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Another adorable creation, I really love seeing this Tilda, she is sweet and love it with all the beautiful purple!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Astrid, beautiful bookmark. I've seen them before, but have never tried making one. Tilda is adorable and beautifully coloured. Love the colours you used. Terrific job you did on the bookmark.
    hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie boekenlegger Astrid.
    Hartelijk gefeliciteerd met je baan, leuk om te horen dat je weer op je oude stek mag.
    Lief van je dat je meedoet met mijn Candy succes.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen