dinsdag 18 oktober 2011

Kerst Paperbag For Me


Hallo allemaal,
Een beetje later dan normaal maar dit was een ware crime. Vraag me niet waarom, maar het lukte om een of andere reden niet zoals ik gepland had. Maar ik vind hem toch wel geslaagd hoor, dat is het niet.
Ben begonnen met een paperbag en daarop perzik kleurig cardstock, daaroverheen het papier van de Action in groen en verder wat losse velltjes ook van datzelfde papier.
Een doily, een hoekje van Nellie Snellen en mijn nieuwe aanwinst de lantaarn van Marianne Design.
Het hekje is een doohickey van Magnolia, van mijn zus Maris gekregen. Nog twee kerstbomen ook van Marianne Design, wat lint en een stukje rood papier bewerkt met een Martha Stewart pons. Een paar sneeuwvlokken met stickles en een label met een afdruk van een prachtige stempel van het Kruidvat. De randen zijn allemaal met Distress Ink Walnut Stain gedaan.
En natuurlijk het afdrukje, deze gekleurd met Copic Markers en hij is van Hanglar en Stanglar, vond hem zo leuk met de lantaarn in de hand.
Deze paperbag doet ook mee met de challenge bij Lovely Hanglar Only met het thema For Me.
Ik vind deze paperbag is gewoon voor mij en met Kerst kunnen er dan leuke hobbyspullen in.
Lijkt me wel een goed idee.
Ben benieuwd wat jullie van deze vinden.

Ik schiet ook niet zo erg op met mijn spullen voor de Kerstmarkt omdat we de grenen meubelen White Wash aan het maken zijn, bijna klaar en het ziet er schitterend uit.
Als het helemaal klaar is zet ik wel een foto op het blog kunnen jullie ook mee genieten.
Vandaag had ik een dag niks gepland en ben lekker aan het knutselen.
Nog een fijne dag.
Groetjes Astrid

37 opmerkingen:

  1. ziet er superr uit zeg heel gaaf xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem supers. Leuk die lantaarn zo. En je afdrukje staat schitterend bij het papier.
    Hele mooie tag.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit Astrid,en ben erg nieuwsgierig naar de meubels!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is toch super leuk geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat het een crime was kan ik helemaal nergens aan zien Astrid. Het is hartstikke leuk geworden met enige details en bovendien nog een leuk idee ook, iets gewoon voor jezelf!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk tasje! Leuke details heb je gebruikt en die lantaarn is geweldig :D
    Ben benieuwd naar je 'nieuwe' meubels.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie creatie geworden Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben erg benieuwd naar je meubels,sta namelijk ook in twwestrijd dit te gaan doen.
    Je paperbag is leuk geworden hoor niks mis mee.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige paperbag.
    en gelijk heb je gewoon voor jezelf houden.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie paperbag, heel goed geluk en deze zou ik ook te mooi vinden om weg te geven. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig Astrid !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje joh, ook al had je er moeite mee, ik vind hem hartstikke mooi geworden hoor, ziet er super uit !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Astrid,

    Ondanks dat je vind dat je paperbag een crime was om te maken kan ik het in je creatie niet terug vinden. Voor mij ziet hij er top uit.
    En euh ben heel benieuwd naar je White Wash meubels wil het zelf ook misschien doen maar durf niet zo goed.
    Succes met de challenge.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou deed mijn server weer raar dus weet niet of mijn bericht het nou doet of niet.
    Maar ik vind je paperbag hartstikke leuk.
    Mooi gemaakt en dat het een crime was kan ik er niet in terug zien.
    ben ook benieuwd naar je meubels. Wil het zelf ook wel maar durf het niet zo goed.
    Succes met de challenge

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi je paperbag, je hebt groot gelijk dat je hem lekker voor jezelf houd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige paperbag heb je gemaakt. Ben benieuwd naar je meubels. Leuk hoor White Wash.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor Astrid en die lantaarn is super!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauuuw wat is het een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is ie leuk geworden die Paperbag van jou, heel mooi gedaan.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankje Astrid! het is eigenlijk ok wel echt mijn ding zo met bruin...
    jou creatie is ook echt weer super!
    mag ik vragen waar je die Paper Bag vandaan hebt??
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful creation, I love the tag, it's very vintage feeling, and thanks for always coming to visit, it's truly appreciated! Have a wonderful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt mij een super idee, een tasje voor jezelf om heerlijk spulletjes in te verzamelen ;-) Volgens mij hebben we allemaal zo'n tasje nodig, niet?
    Ook een schattig stempelafdrukje!
    Succes met de challenge.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat schitterend gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit leuk geworden, Astrid! Die lantaarn er bij is helemaal super, vind ik! Erg mooi en lekker veel te zien!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je paperbag is super leuk geworden Astrid. Kan me voorstellen dat je 'm lekker voor je zelf houdt!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend leuk zeg!!! Daar heb je wel eventjes werk aan gehad denk ik, wat heb je het allemaal leuk aangekleed!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aww, This is so pretty! I wish I had that fence. Your image is adorable too.
    How are you? And the weather where you live?
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. love you decorated bag astrid lovely to make it just for you thanks so much for joining us at lovely hAnglar only this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is echt super mooi geworden Astrid! En wat leuk zo met de lantaarn en de gestempelde tag, top!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aww this is beautiful Astrid! I love the scene that you have created. Gorgeous papers and love the borders, trees - well love it ALL !!!
    Hope you have a good weekend!
    Hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. what a fantastic way to use a brown paper bag Astrid...I dont know what you mean about it not working out as you intended I think its just perfect and so beautifully designed
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Your paper bag is fantastic Astrid! Love all the details.

    Thanks for joining us at "lovely hÄnglar only",

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your paperbag is gorgeous!
    An adorable image, beautiful colors and so many lovely details.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige zak heb je gemaakt! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd. De lantaarn vind ik helemaal geweldig!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen