zaterdag 3 december 2011

Kerstkaart


Hallo allemaal,
Deze keer maar weer een kerstkaart, ik ben met zoveel dingen bezig die langer tijd nodig hebben, dat ik dacht, moet maar even een kerstkaart fabriceren, en heb er gelijk maar twee gedaan. Die andere zien jullie van de week.
Ik zag dit modelletje bij Frouwkje en vond hem zo leuk dat ik hem een beetje nagemaakt heb. Aangezien ik Frouwkje ken van het Pergamanodocentschap, dacht ik dat vind ze vast niet erg, en ze vond het prima. Als jullie zin hebt moet je eens een kijkje gaan nemen bij haar, ze maakt prachtige scrapkaarten en is net zoals ik bevangen door het scrapkaarten maken. En ze heeft nog een hele leuke candy erop staan. Dus neem je kans waar zou ik zeggen.
De kaart is gemaakt van wit cardstock, met groen en rood als ondergrond, daar bovenop papier van Art Talent. Rood lint gebruikt wat nog in de collectie zat. De denneboom is een creatable van Marianne Design en de slingers bewerkt met Stickles goud. Het Tildaatje komt uit de collectie van Happy Christmas en ook haar slingertjes zijn met Stickles goud gedaan, ze is gekleurd natuurlijk met Copic Markers.
Een bloemetje en de takjes van Martha Stewart pons.
De rode bloemetjes heb ik ooit eens gekocht bij Zeeman.
Nou dat was hem weer voor vandaag, iedereen nog een heel fijn weekend.
Groetjes Astrid

30 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Astrid en de rode bloemetjes en gouden stickles staan er super bij!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardstikke leuk geworden Astrid!!
    Lief dat je een link naar mij hebt gezet!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Astrid wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Ik denk dat Frouwkje vereerd is dat je haar kaart gelift hebt. Is toch een compliment vind ik.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige kaart Astrid en zo leuk die fonkelende slinger in haar handjes en in de boom!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wat een lieffie Astrid en mooi in de echte kerstkleurtjes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi kaart Astrid!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, mooi versierde kerstboom.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi,
    Wat een heerlijk vrolijke kerstkaart....wie is de bofkont die hem mag ontvangen?
    En...hoe bevalt je Zutter?
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook gekocht heb, maar er helaas nog niet aan toe ben gekomen hem te gebruiken...oeps....
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwwww .... een echte bjoetie weer hoor meis, prachtig kaartje, lief afdrukje, schitterende kleuren, je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
    Hier komt ff niks uit de handen, hoop dat dat snel weer terug komt :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje. Leuk gedaan met die stroken zo. Leuk die quirlande in het goud.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So lovely, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having our December giveaway, please come check it out!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart! Mooie kleuren en papier :)
    groetjes en een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart, Astrid, de kerstboom is heel erg mooi!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige Tilda is dat zeg, met dat slingertje in de hand. Mooie kerstboom! mooi versierd.xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een schitterende kaart geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Astrid,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er wer mooi uit hoor je kerst kaart ben ook al benieuwd naar je volgende.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You are very good. Sincere congratulations from Italy.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is beautiful! I love how you put up that tree for her to decorate. :) Georgeus.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart met deze lieve digi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Astrid, jij bent de gelukkige winnaar van mijn Whiff of Joy blog hop prijs! Het is je van harte gegund :-) Mail je mij je adresgegevens (martijneningrid@gmail.com)? Dan zorg ik dat de stempel zo snel mogelijk naar je toe komt.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Pretty with the gold you added, a gorgeous Christmas card Astrid! Have a great weekend! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen