zondag 11 december 2011

Nog een kerstkaart


Hallo allemaal

Nog maar weer een kerstkaart. Die blijven toch leuk om te maken vind ik zelf. Het papier is van Art Talent. De randen allemaal bewerkt met Vintage Photo en de Distresser van Tim Holtz. De klok van Tim Holtz, gekregen van een blogvriendin. De tag zit vast aan de kaart en die stempel is van het Kruidvat, evenals de brad. Ook de sneeuwsterren bij de Tilda Stempel zijn van het Kruidvat. En gestempeld met stempelinkt goud. Tilda komt uit de nieuwe wintercollectie en gekleurd met copic colours. De bloem weer zelf gemaakt van ponsen van EK Succes. De takjes van een pons van Martha Steward.
Ben nu nog druk met een mini album van toiletpapier rolletjes, en natuurlijk voor de Kerstmarkt hier op Oudeschild dat is al over twee weken, het gaat veel te snel de tijd. Maar daar zal iedereen wel last van hebben.

Ik wil mijn nieuwe volgers welkom heten. En veel plezier op mijn blog. En mijn oudere volgers wil ik ook bedanken voor alle lieve reacties die jullie achterlaten. Ik geniet hier enorm van.
Voor iedereen nog een fijne zondag.
Groetjes Astrid

23 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt astrid!
    nog een fijne zondag!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,

    Je kaart is super leuk, er zit veel op!!! Die klok heb ik zelf ook niet maar een kennisje heeft hem voor mij een paar keer door de CB gedraaid dus ik kan even vooruit!
    Stormen jullie daar niet bijna weg? Er komt weer een volgende aan volgens mijn man...zo hebben we zowat het hele jaar herfst ipv zomer en winter.....raar toch??
    Succes met de kerstmarktcreatie, ik ben benieuwd!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje Astrid, mooi ook dat gestempelde randje langs het afdrukje!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje ! Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een schitterende kaart geworden Astrid!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieffie, leuk die klok van onze Tim.
    Prachtige kleurtjes en mooi ingekleurd.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart is het weer geworden Astrid en ja volgens mijn heb in nooit genoeg kerst kaarten dus die kan je blijven maken.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje Astrid, zelf vind ik kerstkaarten het leukst om te maken.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje zeg, en je kaart hieronder is ook zo mooi, enne kerstkaarten blijven leuk liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi hoor zus, ik ben ook benieuwd naar je mini boekje met de wc rolletjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje is dit geworden. En wat doet de klok het toch leuk op zoveel kaarten en op zoveel verschillende manieren.
    Mooi ingekleurd!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje! Mooie details heb je aangebracht :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Astrid,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart Astrid.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Astrid, mooi ook met de klok er achter!

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That clock makes such a nice background... this is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Astrid, Beautiful card. I love the details! The clock die is perfect as a back drop.
    happy holiday hugs......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een super leuke kaart, Astrid!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen