dinsdag 31 januari 2012

Kaart voor een lieve Blog vriendin


Hallo allemaal,
Hier weer een nieuwe post. Een kaart voor mijn lieve blog vriendin Anneke, die volgende week naar het ziekenhuis gaat. Ik weet dat ze de kaart heeft ontvangen zodat ik hem nu kan plaatsen.

Het lieve Tildaatje gekleurd met Copic Markers, ik heb haar ook een schaduw aan de zijkanten en op de grond gegeven, dat zag ik ergens op een blog en het maakt het wel af vind ik. Het papier is van de Action. De rand met harten is van Magnolia, het hart is een doily en heb ik een stukje gaas gebruikt. De bloemen weer zelfgemaakt en bewerkt met distress crackle paint. Achter het plaatje een tag geschoven waar ik iets heb opgeschreven. De strik gemaakt met de Bo Easy en een brad van de Xenos gebruikt en de kraaltjes had ik ook nog ergens uit een ver verleden. Hier en daar wat stickles gebruikt.
Erg leuk om te maken.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik vind het erg leuk om de reacties te lezen die jullie schrijven. Erg bedankt alvast hiervoor.

Groetjes Astrid

31 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje, daar is ze vast erg blij mee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is beeldig Astrid en helemaal in Anneke's Magnolia-straatje dus ze zal er super blij mee zijn! Dat hartenrandje had ik op een ander probeersel ook gebruikt en zo zie je dat het maar goed is dat ik twijfelde en iets totaal anders voor haar ben gaan maken zo heeft ze veel variatie in haar post!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en mooi ingekleurd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, erg mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Astrid this is beautiful! Love all the pretty embellishments you used. ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid,
    Ja, Anneke is er heel blij mee ;)Ook jou kaart staat hier te pronken op de eettafel. Héél erg bedankt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig kaartje.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en lief kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kaart Astrid!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super lief en mooi kaartje Astrid!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi Astrid, daar is Anneke vast mee in haar nopjes!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sapperdeflap zeg, wat een bjoetie van een kaart heb je weer gemaakt meis, super !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer prachtig Astrid!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje van een kaart. En wat heb je schitterend gekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een kei schattig kaartje Astrid!
    Wat mooi ingekleurd, mij lukt dat niet zo goed met copics hoor!
    Mijn dochter heeft ze wel maar wat felle kleurtjes en steeds maar 1 lichte en 1 donkere kleur dat is geloof ik wat te weinig.
    Heb vandaag een poging gedaan om iets in te kleuren met distress inkt, wel leuk maar ook best moeilijk.
    Wat een prachtig kettinkje heb je aan de strik gemaakt ook!
    Heb je al die bloemetjes zelf gemaakt?
    Mooi zijn ze!
    Met deze kaart gaat ze zeker blij zijn!
    Brrr wat zak het super koud zijn bij jullie, goed inpakken maar!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Astrid! Zoooo lief! Daar zal Anneke vast heel erg blij mee zijn!

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Morning sweetie this is just gorgeous, love your colours ♥ Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie, lieve kaart heb je gemaakt voor Anneke, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een fantastisch kaartje heb je gemaakt voor Anneke Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi hoor astrid daar zal ze erg blij mee zijn xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Astrid!!!
    xxDea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart zeg lief die fel roze kleurtjes, en je bloemen zijn super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen