vrijdag 10 februari 2012

Kaart voor mijn zwager


Hallo allemaal

Hier een kaart voor mijn zwager de man van Maris. Het moest natuurlijk een mannenkaart zijn en dat is denk ik wel aardig gelukt.
De digi is van Kenny K en gekleurd met copic markers, een aantal radartjes, sleutel en een knoop van Tim Toltz bewerkt met distress ink vintage photo. Een rolletje gemaakt van muziekpapier en een piepklein kalendertje van internet. Op het papier een stukje jute gedaan met wat rolkarton er bovenop. Eveneens bewerkt met vintage photo. Een stukje bruin lint vastgeplakt.

Verder zal het hier de aankomende week een beetje stil worden op mijn blog, want ik moet maandag geopereerd worden aan staar in mijn oog vanwege een vuurwerk trauma van 11 jaar geleden. Zo zie je maar dat je nog lang last kan hebben van dat vuurwerk. Ook al sta je gewoon te kijken.
Ik mag ook twee weken niet werken dus ik heb geen idee of ik kan hobbyen of bloggen, dan weten jullie waar ik uithang.

Voor iedereen een fijn weekend en ik hoop dat jullie nog even kunnen schaatsen de aankomende dagen maar dat zal vast lukken.

Groetjes Astrid

32 opmerkingen:

  1. jaaaa helemaal goed zeg ! prachtig gelukt, een echte stoere mannenkaart. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mannenkaart! Sterkte met de operatie. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kun je weer snel werken en freubelen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met je oog en je mannenkaart super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kaartje voor een man.
    En het allerbeste toegewenst voor de operatie.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje Astrid en succes met de operatie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    Wat een leuke kaart en digi voor je zwager!!
    Veel sterkte maandag en ik hoop dat je weer snel opknapt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou zus hij is idd in het eggie heel leukkkk, en frank vond het ook echt superrr, succes he maandag, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg leuk uit hoor je kaartje.
    Alvast beterschap en sterkte gewenst.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heel veel sterkte gewenst en natuurlijk beterschap. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zwager zat beslist helemaal te glunderen bij het zien van deze super leuke en sexy kaart!!!
    Ik ben 10 jaar geleden aan staar geopereerd (inmiddels beide ogen) en mijn man net 1 week geleden aan het eerste, op 5 maart het 2e oog. Is even een beetje behelpen en rustig aan doen maar daarna gaat er een frisse wereld voor je open, ongelooflijk wat je dan ineens weer een kleur en scherpte ziet dus dan gaat het knutselen nog beter Astrid!

    Sterkte en beterschap, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke sexy kaart, echt een manenkaart!
    sterkte met je operatie en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettende leuke kaart Astrid en héél veel sterkte de komende tijd.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een hele mooie mannenkaart, sterkte voor je operatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje!!! Hij is vast blij met zo'n sexy dame!!!!
    Veel succes met je operatie en sterkte met je herstel!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer eens iets anders dan een standaard kaart, erg mooi geworden hoor!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is goed gelukt Astrid! Mooi geworden en ook een leuke sexy lady! hahaha! Heel veel sterkte met de operatie en ik hoop dat we snel weer wat van je kunnen bewonderen! :)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige sexy kaart!
    Veel succes maandag met de staaroperatie!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mannenkaart. Die zal zeer zeker in de smaak vallen.
    Meid heel veel sterkte met je operatie. Denk aan je
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig die details op de kaart voor je zwager!
    Wat een verhaal zeg...vuurwerktrauma?
    Sterkte met je operatie, dagbehandeling denk ik he?
    Goed op passen met de wind daarna bij jullie.
    Heel veel sterkte en rustg aan we lopen niet weg hoor!
    Dikke knuffel Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zal de man van Maris hier blij mee geweest zijn, super mooie kaart, je foto's zijn ook prachtig, heel veel sterkte morgen, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Astrid, what a fabulous card! I hope all went well with your surgery, wishing you a speedy recovery. ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit prachtig zeg!!! Helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a fabulous card, dear Astrid! i love all the details!
    I hope you have a speedy recovery!!
    Xoxo
    Nicoletta

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijke mannenkaart hihihi! Je zwager heeft er vast de hele dag naar zitten kijken (wink).
    Sterkte en succes met je oog en beterschap hoor! Ik hoop dat je snel weer opknapt!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a fabulous card! Beautiful!
    Bye Roby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow this is fantastic and so much detail love it xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is wel een echte mannenkaart geworden!
    Ik heb zelf niets met deze afbeeldingen, maar vind het zeker een stoer geheel geworden.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I found your blog and I liked the content. From today I still, if you want to invite you to visit my blog, if you like it, I would like to have you as a follower on my blog to keep in touch. With warm regards.
      Manoli.

      Verwijderen
  29. Hoi ***Astrid***, ik vind deze sexy dame echt leuk voor de mannen. Dus een super kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen