donderdag 1 maart 2012

Ben even druk hoor


Hallo allemaal

Zoals jullie zien ben ik even druk hoor, met een mini album voor onze zoon en zijn vriendin, ze gaan in maart naar Parijs. Dit prachtige papier wat je ziet is zowaar van de Action, geweldig zo mooi.
Dit is een klein gedeelte van het album want hij is nog niet klaar, maar omdat ik toch nog savonds erg moe ben in mijn hoofd en mijn oog schiet het niet zo hard op.
Maar ik zit niet stil zoals jullie zien. Ik dacht maak even een foto dan zien jullie wat ik aan het doen ben als het even wat rustig is.
Ik ben benieuwd wat julie er tot zover van vinden.
Groetjes Astrid

24 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Ik zie een heleboel mooie kleuren!! Dat wordt prachtig!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er idd druk maar ook heel erg mooi uit Astrid! Action heeft echt super papier af en toe en dat is hier wel weer te zien.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik zie is schitterend en ik ben benieuwd naar de rest!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit!! Ben ook benieuwd naar de rest!! Mooi papier :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Astrid,
    They are all so Beautiful!
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was laatst ook bij de action, maar dat papier sprak mij niet aan. Nu ik jouw creaties zie vraag ik me af wat me bezielde :-) Het ziet er geweldig uit. Wordt dadelijk leuk om het resultaat te zien.
    Hoop dat je oog gauw beter wordt.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er nu al mooi uit, ben benieuwd hoe het er uit ziet als het straks klaar is.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er al heel mooi uit, Astrid! Ben benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaa dit is echt mooi zus, gaaf papier he ik ga der ook mee aan de gang toppie hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er veelbenlovend uit Astrid.
    Ben benieuwd als ie klaar is

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ontzettend leuk, mooi zeg dat papier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Astrid, wat gaat dit mooi worden. Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er tot dusver al toppie uit hoor ! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow Astrid, this is going to be a gorgeous album! What a wonderful gift. ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Astrid, dat zit er weer geweldig uit!
    groetjes en een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid, I'm glad to see that you're keeping up with your crafting although slowly. I can't wait to see the final result of your album. Those papers are gorgeous. Take care.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat wordt weer een super project, ben benieuwd naar het eindresutaat, hopelijk gaat je oog snel beter liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. what a beautiful way for your son to keep his memories of Paris alive Astrid, so beautfully made with love by his Mum makes it even more special
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat wordt dat een super album, geweldige kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit ziet er super uit Astrid, hier zullen ze vast heeeeeeel erg blij mee zijn !!! Prachtig !!
    Hoe gaat het nu met je oog ?????

    liefs Astrid ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Astrid wat zullen ze hier blij mee zijn!
    Wat een gaaf papier van action he!
    Ik heb het inmiddels ook!
    Heel veel beterschap met je ogen, valt toch niet mee, doe rustig aan!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi Astrid, ik ben zeker dat je zoon er heel veel plezier van zal hebben!! Ben benieuwd om het helemaal compleet te zien.

    Hoop dat je oog gauw weer beter wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen