vrijdag 23 maart 2012

Een mannen verjaardagskaart


Hallo allemaal

Wat een heerlijk weer is het vandaag zeg, heb lekker buiten gezeten en nog wat gewandeld langs de lammetjes, want die zijn hier nu in overvloed.
Zo lief.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn man, met de restrictie dat hij niet op mijn blog kijkt de aankomende twee weken.
Hij heeft beloofd het niet te doen.
Ik zag dit modelletje bij Ingrid van Leukgemaakt en heb er zelf ook mijn eigen draai aan gegeven.
Deze kaart is gemaakt van aardkleur cardstock, wit en rood papier erop, nou is rood niet mijn kleur maar wel die van hem.
De stippels heb ik gemaakt met een witte marker. Het bruinere papier is van een blokje,stukje kant, dat kon wel vond ik en achter de lieve Henry met hart een stukje verbandgaas.
Ik heb een hele doos met knopen gekocht van iemand en daar deze knoop uitgehaald, tesamen met een stukje kreuklint, ook rood natuurlijk.
Henry is gekleurd met copic markers, ik vind het zo'n liefie. De bloemetjes en de blaadjes natuurlijk weer zelf gemaakt. De hartjes zijn van een pons.
Verder alles bewerkt met Distress ink walnut stain.
De tekstjes van een freebie blog.

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Iedereen ook weer bedankt voor het achterlaten van een berichtje, ik vind dat altijd zo leuk om te lezen.
Een heel fijn weekend en geniet lekker van het mooie weer.

Groetjes Astrid

26 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Ik vind de kaart helemaal leuk!!! Mooi
    gekleurd, leuk papier. De kleurencombinatie en de tekst is ook zo gaaf. Ik denk dat je man de kaart onwijs leuk zal vinden.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat keigaaf Astrid !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel leuk zeg, de mijne ligt al klaar voor mijn zwager lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wanneer je man jarig is weet ik natuurlijk niet maar als het snel is...zouden alle rammetjes van rood houden want ik ben er ook niet vies van, hahaha!! Een enige kaart Astrid en ook lief zo met Henry met dat hart!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach deze is super lief zeg xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke mannenkaart! Heel mooi van kleur en met een heel mooi ingekleurd afdrukje.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je dit muisje ziet ben je toch gelijk verkocht.
    Wat een schatje en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goeie, twee weken niet op je blog laten kijken haha!
    Ontzettend mooi deze kaart zeg!
    Dat rood met bruin is prachtig bij elkaar!
    Wat kun jij toch ook mooi inkleuren!
    De bloemetjes aan de rand zijn schattig!
    Hier gaat je man heel blij mee zijn!
    Hoe gaat het trouwens nu met je ogen?
    Hoop weer wat beter!
    Fijne lente week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg leuk kaartje, Astrid, mooie kleuren heb je gebruikt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart zeg, die muis is idd heel erg lief, ik weet zeker dat je man de kaart mooi vind, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een heel mooi kaartje! Super muisje! Prachtige kaart voor je man!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooie kaart, stempeltje blijft een schatje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like being on the road, living in hotels. While I've got a real nice house, I go crazy when I'm there.Deluxe hotels in chennai !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Astrid, leuke kleuren en model is dit.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerd!
    Die henri stempels zijn toch zo leuk.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Henry looks so cute and sweet! Gorgeous card Astrid.

    Enjoy your day!
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende kaart is dit Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Brilliant card Astrid, fab image and great colours. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ow.. wat is ie leuk! ben gek op "hendri" je hebt hem prachtig gemaakt

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen