donderdag 15 maart 2012

Een Tag voor Irene


Hallo allemaal,

Een tag voor Irene die is binnenkort jarig. Ze heeft hem ontvangen dus ik kan hem plaatsen.
Tja wat kan ik er van zeggen, een lieve Henry gekleurd met copic markers, zelfgemaakte bloemen en blaadjes. Papier van Basic Grey. Een tag die ik op internet ben tegengekomen. Ik vind het een leuk maatje.
Een stempel happy birthday en wat lintjes die ik nog had liggen met een brad er door heen, die had ik ook nog.
Achter Henry een stukje geprint papier van een Freebie blog Vintage.
Ik vond dit erg leuk om te doen.
Morgen naar de oogarts voor controle, ben erg benieuwd. Jullie horen het wel.

Ik ben ook erg benieuwd wat jullie van deze tag vinden.

Groetjes Astrid

29 opmerkingen:

  1. Ik vind de tag prachtig!! Irene zal er blij mee zijn!! Super schattig is het ook nog!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag. ZO vrolijk van kleur. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, Astrid!! Maar uhh, ben je niet een beetje vroeg ;lol))
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie tag heb je gemaakt en heel veel sterkte morgen ik hoor het wel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk ! Liefs joyce

    ps ik geef een blogcandy weg mocht je het leuk vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattige Tag!! zal Irene wel blij mee zijn.
    Succes bij de oogarts.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke tag heb je gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Astrid

    Als je werkt met Spellbinders mallen kijk dan eens op papier-webwinkel.nl. Je vindt ze nergens goedkoper.

    Met vriendelijke groet

    Henk Kuiters

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals je inmiddels weet vind ik hem enig Astrid! Leuk model (ga ik dus overtrekken!!) en die Henry is zo'n scheetje!!!
    Je bent inderdaad een beetje vroeg zoals Anneke al schrijft maar ik zie mijn kastje langzaam voller worden en de postbode zal er blij mee zijn dat niet alles op de voorlaatste dag komt!!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi deze tag en Irene is er heel blij mee zie ik hier boven staan!
    Wat een mooi modelletje zeg!
    Lijkt wel wat op het Tilda model, deze is gewoon te vinden op internet?
    Wat heb je die muis ook mooi ingekleurd!
    Met copics moet ik echt nog goed oefenen.
    Vrolijke feest kleurtjes!
    Ik hoop voor je dat alles oke is bij de oogarts , een heel fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tag Astrid! Lekker vrolijk.
    Succes bij de oogarts!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er super uit zeg, leuk die henry met de cake mooi gekleurd ook hoor, suc6 bij de oogarts xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie leuk zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tag heb jij voor Irene gemaakt, is ze vast heel blij mee.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel erg leuk geworden, Astrid!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow!
    Such a gorgeous creation!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie tag voor Irene heb je gemaakt.
    Ik las al dat ze er erg blij mee was.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie tag Astrid!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige tag heb je gemaakt Astrid! Lekker vrolijk en met een lieve stempel! Daar wordt Irene vast heel blij van :-)

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Astrid, wat een super leuke tag, weet zeker dat Irene hier blij mee gaat zijn! Heel veel succes bij de oogarts, hopelijk is hij tevreden! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige Tag met mooie details, geweldige bloemen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi sweetie this is absolutely gorgeous...

    Love the colours that you have used her....

    A gorgeous creation...

    Big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige fleurige tag, inmiddels ben je bij de oogarts geweest, ik hoop dat je goed nieuws gehad hebt, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh My what a gorgeous tag, I love the pop of blue, hope you have a great day my dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige tg Astrid.
    Supermooi ook, deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Astrid, wauuuuw, wat een mooie tag, zulke mooie kleurtjes, super.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen