woensdag 28 maart 2012

Filmpje !!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=OOBQO4h5GGw

Hallo allemaal,

Hier mijn filmpje op youtube van het vintage mini album voor onze zoon en zijn vriendin.

Een kleine update van mijn oog, het gaat prima, voor controle geweest en alles, ook het bandje van mijn netvlies zitten nog vast. Ben vandaag bij de opticien geweest voor een nieuwe bril en volgende week mag ik mijn lenzen weer in. JOEPIE.

Geniet van het filmpje en ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Groetjes Astrid

9 opmerkingen:

  1. Ik heb je fimpje bekeken Astrid en ik vind het echt kei mooi geworden... Zo'n filmpje is zoveel duidelijker dan een stel foto's! Ik heb gelijk twee vraagjes:-) Heb je ook een link van die site waar je de freebie's weg hebt en wat heb je gebruikt bij elke vlop als 'metalen' ronde nep sluiting?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er keigaaf uit zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt fantastisch Astrid dat album!
    Wat een erk maar dan heb je ook wel iets heel speciaals hoor!
    Hier kunnen ze heerlijk veel foto's in kwijt!
    Ik heb genoten van je filmpje en gelijk wat inspiratie gekregen om voor mijn moeder met een album aan de slag te gaan.
    Wat fijn dat het al weer zo goed gaat met je ogen dat je zo weer lenzen in mag!
    Alvast een fijn weekend met wat minder weer maar wel fijn weer om te scrappen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk je filmpje zus, en goed hoor van je oog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf boekje Astrid!! Ik heb het filmpje vol bewondering bekeken!
    Fijn dat het goed gaat met je oog!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat ziet er echt geweldig uit!! Ik vind dat zo knap dat je dat zo kan maken!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gemaakt zeg, heel erg knap, fijn dat het zo goed gaat mat je oog, voorzichtig hoor met je lenzen, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Astrid: Your art is beautiful! I would like to invite you to play along in the challenges at:
    www.wordartwednesday.blogspot.com
    We would LOVE to see more of your beautiful work, and hope to see you soon!
    Blessings,
    Karen L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just watched the video, gorgeous minibook!! I am sure your son will love it!

    BeantwoordenVerwijderen