zaterdag 10 maart 2012

Mini album Paris





Hallo allemaal

Dit wordt een beetje grote post hoor, mijn mini album Paris voor mijn zoon en zijn vriendin is klaar, alleen moet ik hem nog inbinden. Maar dit was makkelijk te fotograferen. Dit weekend maak ik er ook een filmpje van, die houden jullie nog even te goed.
Hierboven zien jullie de eerste twee pagina's voor en achter.





Dit zijn weer twee pagina's. Met tags en fotomats. In de groene flappen die jullie zien, zit ook nog een fotomat.
Als ik het fimpje maak zal ik jullie dit laten zien.




Hier weer twee pagina's. Je ziet ook een soort van boekjes, de ene is met een grote paperclip met een bloem erop vastgemaakt en daar kun je ook foto's indoen, en de andere met twee knopen en een taart touwtje, ook hier kun je weer foto's in doen.




En weer twee pagina's en de achterkant. Hier zie je een doiley en een zelfgemaakt envelopje waar ze wat in kunnen doen.
En weer wat tags en foto mats.

Ik hoop dat jullie hem niet te groot vonden de post, ik ga hem nu inbinden met met zutter bind it all. En een filmpje maken.
Fijn weekend nog iedereen.

Groetjes Astrid

26 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk mooi uit
    Zullen ze erg blij mee zijn
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me erg mooi in het eggie, daar zullen ze heel blij mee zijn, goed gedaan hoor zus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mini-album! Leuk om alle pagina's zo te kunnen bekijken, ze zijn erg mooi en zo te zien met veel liefde gemaakt.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuuw watis dit super mooi en wat zullen
    ze daar blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dit is genieten. En op deze manier kunnen we alle pagina's idd heel goed zien.
    Ik denk dat ze hier heel blij mee zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    Wat een superleuk album!! Daar zal je veel werk aan hebben gehad! Maar..... ze zijn er vast heel blij mee!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal schitterend uit Astrid,ben benieuwd naar het eind resultaat!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOPS dat ging niet goed dus 2e poging!
    Astrid wat knap van je! Ik was laatst al perplex toen ik dat boekje van WC-rolletjes zag maar dit is helemaal schitterend, wat een werk! Dat wordt in alle opzichten een trip om nooit meer te vergeten voor de jongelui!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk zeg, schitterend!!!! Wat een klus, maar wel een hele leuke denk ik zo maar!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Astrid en wat een werk al die pagina's, maar het is wel een schitterend geheel.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend is dit, ben ook benieuwd naar het eindresultaat!! Ze zullen er blij mee zijn zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig Astrid. Kan me voorstellen dat je er een hoop werk aan hebt maar het resultaat is dan ook schitterend.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Astrid, wat een werk maar wel heel erg mooi! Zo romantisch ook, ik denk dat ze dit geweldig vinden :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW wat een werk zeg,en wat zullen je zoon en zijn vriendin hier blij mee zijn, ik lijk eg uit naar je filmpje, enne bedankt voor de inspiratie liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww Astrid,wat is dit prachtig gemaakt.
    Wat moet dat een werk geweest zijn zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een super supergaaf album. Schitterend !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig album is dit Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er super uit Astrid.
    Kom zeker later nog ff langs om je filmpje te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Astrid this is wonderful, love how you make these! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow utterly fabulous work!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooo, dit stuk van het giga mooie Parijs album had ik nog niet gezien!
    Ik kom ogen te kort wat prachtig al die fotomatten en andere verborgen plaatsjes om foto's in te doen!
    Wat ben ik benieuwd naar je filmpje en wat zullen je dochter en haar vriend hier blij mee zijn!
    Ga snel door naar je volgende post.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Is een heel werkie geweest zeg!! Maar is super geworden. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Is een heel werkie geweest zeg!! Maar is super geworden. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I was sure I had left a comment on this post already, but for some reason it has not gone through.....

    This is soo gorgeous, love every page, - stunning!

    BeantwoordenVerwijderen